مقاله: معرفی بهترین شهرهای کانادا: واترلو و بروسار

به گزارش تایمر سرگرمی، این شهر فرصت های بسیاری برای فعالیت های فرهنگی و تفریحی دارد، در نتیجه اگر ویزای توریستی کانادا را دارید حتما از این شهر دیدن کنید. چه برای ماهیگیری، چه اسکی و یا پیاده روی، این شهر بیشتر از 3000 هکتار پارک در اختیار شما قرار می دهد.

مقاله: معرفی بهترین شهرهای کانادا: واترلو و بروسار

شهر واترلو در جنوب انتاریو قرار گرفته است و کوچکترین شهر از میان 3 شهری است که در این ناحیه واقع شده اند. این شهر، شهری پر رونق و پر شور است و ملیت های گوناگونی در آن زندگی می نمایند. شهروندان این شهر از زندگی با استانداردهای بالا در آن لذت می برند.

بروسار، قطب تجاری سواحل جنوبی مونترال است و یکی از متنوع ترین شهرهای کانادا است. این شهر در استان کبک واقع شده و بخشی از منطقه بزرگتر مونترال است. این شهر پارک های بسیاری دارد که با مسیرهای دوچرخه سواری به نواحی مختلف شهر متصل شده اند.

زبان فرانسوی، زبان رسمی این شهر است. زبان اقلیت های دیگری که در این شهر زندگی می نمایند، انگلیسی، چینی، اسپانیایی، کانتونی، فارسی و عربی است.

زندگی در شهر بروسار مزایای زیادی دارد. از جمله آن ها می توان به وجود شغل هایی با درآمد بالا، نرخ پایین بیکاری، مسکن ارزان قیمت و تنوع فرهنگی بالا اشاره نمود.

منبع مقاله: معرفی بهترین شهرهای کانادا: واترلو و بروسار

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1217

به "مقاله: معرفی بهترین شهرهای کانادا: واترلو و بروسار" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: معرفی بهترین شهرهای کانادا: واترلو و بروسار" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: معرفی بهترین شهرهای کانادا: واترلو و بروسار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید