مشارکت بیش از 31 میلیون شهروند در پانزده سال فعالیت سامانه 137
به گزارش تایمر سرگرمی، رئیس سامانه مدیریت شهری 137 در آستانه پانزدهمین سالروز تاسیس این سامانه از تماس بیش از 31 میلیون شهروند با 137 اطلاع داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حمیدرضا نصریان با اشاره به بیش از 31 میلیون تماس برقرار شده با سامانه 137 از ابتدای تاسیس تا کنون گفت: این سامانه بستر مناسبی برای افزایش مشارکت شهروندان با مدیریت شهری بوده و بی شک چنین مشارکتی سرمایه ای بزرگ و قابل اتکاء برای نهادی اجتماعی است و فرصت مناسبی را بوجود آورده تا نقاط ضعف شناسایی و مدیران شهری از آن ها برای تقویت سیستم و تصمیم گیری های مدیریتی و بهبود شرایط استفاده نمایند.
وی عنوان نمود: در طول یکسال گذشته بیش از یک میلیون و 860 هزار تماس با سامانه 137 برقرار شده که از این تعداد بیش از یک میلیون و 160 هزار پیغام در سیستم سامانه ثبت و به عوامل اجرایی ارجاع داده شده است.
رئیس سامانه مدیریت شهری 137 در ادامه اضافه نمود: با توجه به گستردگی خدمات شهرداری به شهروندان، سامانه 137 نیز با تکیه بر سه اصل سرعت، دقت و صحت و تحقق شعار تهران شهری برای همه با اصلاح و بهبود فرآیند های پاسخگویی به درخواست های ثبت شده، از تمامی ظرفیت خود جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان استفاده می کند.
منبع: خبرگزاری دانشجو