قوانین عجیب در منطقه کرونازده چین

به گزارش تایمر سرگرمی، مسئولان چینی پس از شیوع ابتلا به ویروس کشنده کرونا در این کشور و مرگ حدود 250 نفر بر اثر آن، طی دو هفته اخیر شهر ووهان را که به عنوان محل آغاز این بیماری شناسایی شده است، قرنطینه و از آن پس قوانینی را برای جلوگیری از فاجعه انسانی به ویژه در این شهر اجرا نموده اند. در این میان، جدیدا دو قانون عجیب وضع شده که توجه رسانه ها را به خود جلب نموده است.

قوانین عجیب در منطقه کرونازده چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مقامات محلی استان هوبئی در کشور چین تمامی موارد ثبت ازدواج را تا اطلاع ثانوی لغو کردند. لغو هرگونه ثبت ازدواج از سوم فوریه شروع می گردد تا از گسترش هرچه بیشتر کروناویروس جلوگیری و سلامت و منافع عمومی حفظ گردد.

این کار از جمله جدیدترین اقداماتی است که در این استان انجام خواهد شد. همچنین در یکی دیگر از شهرهای نزدیک به ووهان، از هر خانواده تنها یک نفر اجازه دارد برای خرید مایحتاج زندگی محل سکونتشان را ترک کند.

اکنون نزدیک به 60 میلیون نفر که بیشتر آنان ساکن استان هوبئی هستند، با محدودیت تردد در داخل و خارج شهرهایشان روبرو هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 625

به "قوانین عجیب در منطقه کرونازده چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین عجیب در منطقه کرونازده چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید