فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران: امیدوارم شاهد سفر نباشیم

به گزارش تایمر سرگرمی، زالی با اشاره به اینکه در آستانه روزهای تعطیل هستیم، با تاکید بر ضرورت اجتناب مردم از مسافرت های بین شهری و عدم شرکت در تجمعات، اظهار کرد: امیدوارم شاهد امواج جدید سفرهای بین استانی نباشیم.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران: امیدوارم شاهد سفر نباشیم

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا تهران با بیان اینکه شرایط تهران همچنان قرمز است، گفت: درخواست ستاد کرونا تهران و استانداری تهران که در کمیته امنیتی انتظامی و اجتماعی وزارت کشور مطرح شد و امیدواریم مورد تایید ستاد ملی نیز قرار بگیرد این است که کلیه محدودیت های اعمال شده تا به امروز در تهران برای هفته آینده نیز تمدید گردد. همچنین از شهرداری خواستیم تا طرح ترافیک را یک هفته دیگر تعلیق کند.

دکترعلیرضا زالی امروز در ستاد کرونای استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار شرایط کرونا در استان تهران با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته بالغ بر 500 بیمار جدید بستری شدند، گفت: از این تعداد 122 نفر مستقیما در بخش های ویژه بستری و592 بیمار ترخیص شدند و خوشبختانه در طی دو هفته اخیر امروز اولین روزی است که تعداد ترخیصی ها از تعداد بستری ها پیشی گرفته است.

زالی با اشاره به اینکه در آستانه روزهای تعطیل هستیم، با تاکید بر ضرورت اجتناب مردم از مسافرت های بین شهری و عدم شرکت در تجمعات، اظهار کرد: امیدوارم شاهد امواج جدید سفرهای بین استانی نباشیم؛ چراکه در حال حاضر 170 شهر کشور قرمز بوده و بیشتر شهرها فاقد مصونیت از این بیماری هستند، خطری که ممکن است در طی هفته های آینده ما را دچار مشکل کند همین چند روز تعطیلی است که خدایی نکرده با سفرهای بین استانی روبه رو شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1132

به "فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران: امیدوارم شاهد سفر نباشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران: امیدوارم شاهد سفر نباشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید