شاه علی دوست: امیدوارم فصل آینده دچار بدشانسی و مصدومیت نشوم، صادقی در کارش جدی است و می تواند پیروز باشد

به گزارش تایمر سرگرمی، روزبه شاه علی دوست، کاپیتان تیم فوتبال سایپا ابراز امیدواری کرد، در فصل آینده کمتر دچار بدشانسی و مصدومیت شود و حضور بیشتری در ترکیب این تیم داشته باشد.

شاه علی دوست: امیدوارم فصل آینده دچار بدشانسی و مصدومیت نشوم، صادقی در کارش جدی است و می تواند پیروز باشد

روزبه شاه علی دوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره تمدید قراردادش با باشگاه سایپا گفت: خوشحالم که همچنان در خدمت سایپا خواهم بود. این یازدهمین سال حضورم در تیم بزرگسالان سایپاست، هر چند که از سال 1381 وارد مجموعه سایپا شدم و آن زمان در تیم جوانان بازی می کردم. امیدوارم در فصل آینده جواب اعتماد ابراهیم صادقی را هم بدهم.

وی در پاسخ به اینکه چرا در فصل گذشته فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد، بیان نمود: من در ابتدای لیگ در ترکیب ثابت بودم، ولی متأسفانه در بازی با نساجی مصدوم شدم و در نهایت کارم به جراحی کشید. دو سه ماه از میادین دور بودم، زمانی هم که برگشتم نظر علی دایی این بود که کمتر از من استفاده کند. امیدوارم در فصل جدید دچار مصدومیت و بدشانسی نشوم و بتوانم به سایپا کمک کنم.

هافبک تیم فوتبال سایپا در مورد آینده ابراهیم صادقی در این تیم نیز شرح داد: صادقی زمانی که بازی می کرد یک فوتبالیست پرتلاش و جدی بود و حالا در مربیگری هم در کارش جدی است. صادقی قطعاً می تواند در سایپا پیروز باشد، امیدوارم همه ما یک فصل پیروزیت آمیز را در این تیم پشت سر بگذاریم و نتایج خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 198

به "شاه علی دوست: امیدوارم فصل آینده دچار بدشانسی و مصدومیت نشوم، صادقی در کارش جدی است و می تواند پیروز باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه علی دوست: امیدوارم فصل آینده دچار بدشانسی و مصدومیت نشوم، صادقی در کارش جدی است و می تواند پیروز باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید