سناتور آمریکایی: شکست کوربین، خبری بد برای سندرز و چپ های آمریکا است

به گزارش تایمر سرگرمی، رند پال عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، شکست جرمی کوربین در انتخابات انگلیس را خبری بد برای برنی سندرز و چپ گرایان آمریکا خوانده و به آنها هشدار داده است.

سناتور آمریکایی: شکست کوربین، خبری بد برای سندرز و چپ های آمریکا است

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک سناتور جمهوری خواه کنگره آمریکا در واکنش به پیروزی بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و شکست شدید جرمی کوربین رهبر حزب کارگر در انتخابات این کشور، به برنی سندرز سناتور سوسیالیست و دیگر چپ گرایان آمریکایی درباره ضدیت افکار عمومی با تفکرات سوسیالیستی هشدار داده است.

نتیجه نهایی انتخابات سراسری انگلیس اعلام شد و حزب محافظه کار به رهبری بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور پیروز شد از میان 650 کرسی، 365 کرسی را تصاحب کند.

پیشتر و طبق شمارش حدود 99.8 درصد آراء انتخابات سراسری انگلیس، حزب کارگر به رهبری جرمی کوربین در یک شکست بزرگ تنها توانسته بود 203 کرسی را در اختیار بگیرد (جزئیات بیشتر).

مقام ها و چهره های سیاسی در آمریکا از قبیل شخص رئیس جمهور این کشور بعد از پیروزی جانسون بر کوربین، به نتیجه انتخابات انگلیس واکنش های زیادی نشان داده اند و این واکنش ها همچنان ادامه دارد.

رند پال نماینده جمهوری خواه ایالت کنتاکی در مجلس سنای آمریکا در واکنش به انتخابات انگلیس یک پیامی توئیتری منتشر کرده و در آن به نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا درباره ضدیت و مخالفت افکار عمومی این کشور با افکار چپ گرایانه و سوسیالیستی آنها هشدار داده است.

این سناتور هم حزبی و متحد دونالد ترامپ نوشت: برنی (سندرز) مراقب باش. حتی بریتانیا هم دارد سوسیالیست را رد می کند.

رند پال اضافه کرد: شکست (جرمی) کوربین در بریتانیا، خبر بدی برای سندرز، (الیزابت) وارن و چپ ها در آمریکاست.

هشدار این عضو جمهوری خواه کنگره به برنی سندرز و الیزابت وارن دو سناتور و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 (13 آبان 1399) در شرایطی مطرح شده که برخی از رقبای این دو در درون حزب دموکرات از قبیل جو بایدن هم با اشاره به نتیجه انتخابات انگلیس، به آنها درباره بی اقبالی تفکرات بیش از حد چپگرایانه در میان افکار عمومی آمریکا هشدار داده اند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 606

به "سناتور آمریکایی: شکست کوربین، خبری بد برای سندرز و چپ های آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور آمریکایی: شکست کوربین، خبری بد برای سندرز و چپ های آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید