سفیر آلمان از ونزوئلا اخراج شد

به گزارش تایمر سرگرمی، وزارت امور خارجه ونزوئلا سفیر آلمان در کاراکاس را عنصر نامطلوب خواند و اعلام کرد وی باید ظرف 48 ساعت آینده ونزوئلا را ترک کند.

سفیر آلمان از ونزوئلا اخراج شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت امور خارجه ونزوئلا با انتشار بیانیه ای دانیل کراینر سفیر جمهوری فدرال آلمان در ونزوئلا را عنصر نامطلوب خواند و شرح داد وی باید حداکثر تا 48 ساعت آینده از ونزوئلا خارج شود.

در بیانیه وزارت امور خارجه ونزوئلا در مورد اخراج سفیر آلمان تأکید شده است: ونزوئلا به هیچ وجه نمی پذیرد که یک دیپلمات خارجی نقشی شبیه به رهبران سیاسی را در خاکش ایفا کند. سفیر آلمان آشکارا از توطئه های بخش های افراطی اپوزیسیون ونزوئلا حمایت می کند.

سفیر آلمان در کاراکاس اولین دیپلمات غربی است که در پی تشدید تنش ها بین دولت ونزوئلا و کشورهای غربی از ونزوئلا اخراج می شود. نیکلاس مادورو حمایت آمریکا و متحدانش از خوان گوایدو رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا را دخالت آشکار در امورات داخلی کشورش خوانده و تأکید کرده است که تحت فشارهای غرب حاضر به کناره گیری از جایگاه خود به عنوان تنها رئیس جمهور قانونی ونزوئلا نخواهد شد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 147

به "سفیر آلمان از ونزوئلا اخراج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر آلمان از ونزوئلا اخراج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید