سفر دردسرساز برای سرمربی پرسپولیس

به گزارش تایمر سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اخیرا سفری داشته که شایعاتی را درباره او به وجود آورده است.

سفر دردسرساز برای سرمربی پرسپولیس

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، طی دو، سه روز گذشته یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به شهر مشهد مقدس سفر نموده بود. با وجود اینکه یحیی در این سفر کوشش زیادی نموده بود تا با ماسک و عینک آفتابی چهره خود را بپوشاند تا شناخته نشود، اما چند عکس از او در سطح شهر مشهد منتشر شد که شائبه هایی را به وجود آورد.

نکته ای که باعث ایجاد شائبه شد همزمانی حضور گل محمدی در مشهد با صحبت های رسول پناه علیه باشگاه شهرخودرو درباره ماجرای انتقال این مربی از شهرخودرو به پرسپولیس بود. همین اتفاق کافی بود تا بعضی این شایعه را به راه بیندازند که یحیی برای حل اختلاف میان پرسپولیس و شهرخودرو، شخصا راهی مشهد شده است.

با این حال، پیگیری ها نشان می دهد هیچ کدام از این شایعات صحت ندارد و یحیی فقط برای انجام یک سری کار های شخصی به مشهد سفر نموده است. از طرفی، زمانی که گل محمدی آنجا بود، مالک باشگاه شهرخودرو در تهران حضور داشت و سرمربی پرسپولیس هیچ ملاقاتی هم با هیچ یک از مسئولان باشگاه سابق خود در مشهد نداشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1018

به "سفر دردسرساز برای سرمربی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر دردسرساز برای سرمربی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید