سفر استاندار و تولیت آستان قدس رضوی به گلستان، مدیران بحران شهرستان ها آماده باش هستند

به گزارش تایمر سرگرمی، در راستای پیگیری آخرین وضعیت یاری رسانی ها به استان گلستان برای بار دوم استاندار خراسان رضوی به همراه تولیت آستان قدس به این استان سیل زده سفر می نمایند.

سفر استاندار و تولیت آستان قدس رضوی به گلستان، مدیران بحران شهرستان ها آماده باش هستند

به گزارش ،به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در راستای پیگیری مسائل سیل زدگان استان گلستان، در روزهای آینده استاندار خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی برای بار دوم راهی گلستان می شوند تا از نزدیک در جریان آخرین وضعیت یاری رسانی ها قرار بگیرند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در خصوص گزارش کار این جلسه گفت: در این جلسه مدیریت بحران دستگاه های مختلف در خصوص سامانه جوی کنونی که از امشب استان را در برمی گیرد اعلام آمادگی کردند.

وحید قربانی اظهار کرد: اقداماتی که شرکت آب منطقه ای برای مسیل های داخل مناطق بحرانی مشهد،نیشابور، خواف و تایباد انجام داده به صورت کلی خاطر ما را نسبت به حجم سیل احتاقتصادی در این مسیل ها جمع تر می نماید اما این به این معنی نیست که حساسیت های ما پایین آمده باشد.

وی ادامه داد: فرمانداران در سطح استان در حال آماده باش هستند و امشب را احتمالاً در محل کار خود به همراه سایر اعضای مدیریت بحران شهرستان مستقر بوده و فضای حاکم بر شهرستان ها را مدیریت خواهند کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در خصوص اولویت های حاکم بر مدیریت بحران استان، با تأکید بر اینکه اولویت اول حفظ جان شهروندان است، اضافه نمود: در درجه بعد حفظ مناطق مسکونی و بعد هم در امان ماندن مزارع و باغات مردم از خطرات اقتصادی واقع شده است که تاکنون در خصوص اولویت اول توانسته ایم مدیریت خوبی را داشته باشیم.

قربانی یادآور شد: خراسان رضوی مستعد هرگونه خسارت در خصوص معابر و راه ها و آب بندها و مزارع و منازل مسکونی است و در همین رابطه سطح استحکام منازل روستایی در سطح استان نسبتاً پایین است به طوری که کمتر از 35 درصد از منازل روستایی شرایط بادوامی رادارند که اصلاً عدد خوبی نیست.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تأکید کرد: در بخش دوم جلسه دستگاه ها در خصوص یاری های خود به ویژه در یک هفته اخیر به استان گلستان گزارش هایی را ارائه کردند که گزارش های بسیار خوبی بود به همین دلیل در روزهای آینده استاندار به همراه تولیت آستان قدس سفری را به استان گلستان انجام خواهند داد.

انتهای پیغام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 161

به "سفر استاندار و تولیت آستان قدس رضوی به گلستان، مدیران بحران شهرستان ها آماده باش هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر استاندار و تولیت آستان قدس رضوی به گلستان، مدیران بحران شهرستان ها آماده باش هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید