سرپرست تیم فوتسال حفاری: رای کمیته انضباطی عادلانه نیست

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در یکی از مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال روز گذشته تیم های حفاری و سوهان محمد سیما قم در اهواز به مصاف هم رفتند. این بازی در حالی که با نتیجه 2 بر یک به سود سوهان در جریان بود با نظر داور و به خاطر آنچه که توهین تماشاگران تیم حفاری عنوان شد، نیمه تمام ماند.

سرپرست تیم فوتسال حفاری: رای کمیته انضباطی عادلانه نیست

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم امروز رای ابتدایی خود را درباره این مسابقه اعلام و تاکید نمود تیم حفاری تا اطلاع ثانوی از بازی خانگی محروم است و باید در یک استان دیگر به میدان برود.

حسین کاظمی سرپرست تیم حفاری در این ارتباط به خبرنگاران، گفت: رای کمیته انضباطی عادلانه نیست. اگر قرار است عدالت رعایت گردد اتفاقات بدتری در لیگ و فوتسال افتاده است.

وی اضافه کرد: فعلا جلسه ای در باشگاه تشکیل داده ایم. بعد از آنالیز همه جانبه نامه ای به فدراسیون می زنیم و به رای انضباطی اعتراض خواهیم کرد.

سرپرست تیم حفاری با بیان اینکه امکان برگزاری بازی خانگی خارج از استان خوزستان نیست، تاکید نمود: فیلم بازی و گزارش ناظر و نماینده فدراسیون موجود است. شرایط برای برگزاری بازی فراهم بود اما آقای کمربسته داور بازی سماجت به خرج داد و بازی را نیمه تمام گذاشت. البته آقای حسن زاده رئیس کمیته انضباطی هم گفت که مدارک به دستش نرسیده است.

کاظمی در پاسخ به این سئوال که آیا اعضای تیم حفاری با داور درگیر شدند؟ گفت: خیر به هیچ عنوان. حتی ما تا دیروقت به خاطر حضور افسر دوپینگ در سالن بودیم و داور هم با ما و همراه با اسکورت پلیس تا فرودگاه بدرقه شد بدون اینکه مسئله ای پیش بیاید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 298

به "سرپرست تیم فوتسال حفاری: رای کمیته انضباطی عادلانه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست تیم فوتسال حفاری: رای کمیته انضباطی عادلانه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید