سرمربی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال: تنها برای قهرمانی راهی کانادا می شویم

به گزارش تایمر سرگرمی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال پس از تعیین شدن گروه ایران در مسابقات قهرمانی دنیا در تورنتو کانادا گفت: تمام حریفان رقیب سختی برای ایران هستند، اما تنها برای کسب سکو و عنوان قهرمانی راهی کانادا خواهیم شد.

سرمربی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال: تنها برای قهرمانی راهی کانادا می شویم

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با دور زمین همراه باشید، سفر دل اگیز به شهرهای تورنتو و ونکوور را با ما تجربه کنید.

حسن پالار در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا و حریفان ایران در این رقابت ها، اظهار کرد: برای این که بتوانیم حضور قوی در مسابقات قهرمانی دنیا در کانادا داشته باشیم، سه اردو برای آماده سازی تیم پیش بینی شده است که اولین اردو اسفندماه برگزار گردید، دومین اردو 21 تا 28 فروردین و سومین اردو اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد تا تیم آماده و قوی را راهی تورنتو کانادا کنیم.

او گفت : با توجه به ضعفی که در کلاس یک بسکتبال با ویلچر داشتیم، در اردوی اول مهدی امانی از هرمزگان و پویان ولی پوریان از فارس در این کلاس به تیم ملحق شدند که از بین این دو بازیکن، در خاتمه اردوی سوم بهترین فرد راهی کانادا خواهد شد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال پیرامون این پرسش که آیا 12 بازیکن اصلی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا تعیین شده اند یا خیر؟ اظهار داشت: در حال حاضر 15 نفر در اردوی آمادگی به سر می برند که در خاتمه اردوی سوم 12 بازیکن اعزامی به مسابقات قهرمانی دنیا تعیین خواهند شد.

وی هم چنین در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل ویلچر بازیکنان حل شده است یا خیر؟ اضافه نمود: با قولی که انجمن بسکتبال با ویلچر به ما داده است، قبل از اعزام تیم به کانادا قرار است مشکل ویلچر بسکتبالیست ها حل گردد تا هیچ مسئله ای برای حضور در این رقابت ها نداشته باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال درباره حریفان ایران در کانادا، اظهار داشت: ایران در گروه سختی قرار گرفته است و برای کسب سکو باید به سختی مبارزه کنیم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم. به ویژه ترکیه که قهرمان اروپاست و کانادا که میزبان مسابقات است.

پالار در خاتمه با اشاره به این که هدف کسب قهرمانی است، گفت: برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیغام

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 850

به "سرمربی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال: تنها برای قهرمانی راهی کانادا می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال: تنها برای قهرمانی راهی کانادا می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید