خاتمه لیگ کشتی با توجه به بلاتکلیفی رقابتهای جهانی

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اتحادیه جهانی کشتی همچنان در مورد برگزاری یا لغو رقابتهای جهانی با اما و اگر روبرو است که قرار شده تکلیف این مسابقات در نشست ویژه روز 21 آبان ماه اتحادیه جهانی تعیین گردد.

خاتمه لیگ کشتی با توجه به بلاتکلیفی رقابتهای جهانی

سازمان لیگ فدراسیون کشتی نیز با توجه به این موضوع در صدد برنامه ریزی برای برگزاری ادامه پیکارهای لیگ برتر است. بر این اساس سازمان لیگ در دو طرح در اوایل آذر و اوایل دی ماه برنامه لیگ را پیش بینی نموده تا در هر صورت این مسابقات به صورت منظم با رعایت پروتکل های بهداشتی همانند دور رفت برگزار گردد.

طبق طرح اول سازمان لیگ اگر رقابت های جهانی برگزار نگردد از اول آذرماه به ترتیب رقابت های دور برگشت گروه الف و ب کشتی فرنگی طی روزهای شنبه و یکشنبه و چهارشنبه و پنجشنبه برگزار خواهد شد و هفته بعد از آن نیز رقابت های کشتی آزاد به همین صورت پیگیری می گردد.

در طرح دوم نیز در صورت برگزاری رقابت های جهانی، لیگ برتر بلافاصله از اول دی ماه و مانند طرح اول برگزار خواهد شد.

بدین ترتیب اگر طرح اول اجرایی گردد، مسابقات نیمه نهایی و فینال کشتی فرنگی در روز 20 آذر و کشتی آزاد در روز 27 آذرماه برگزار می گردد و اگر طرح دوم اجرایی گردد نیمه نهایی و فینال کشتی فرنگی روز 25 دی و کشتی آزاد روز 2 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1286

به "خاتمه لیگ کشتی با توجه به بلاتکلیفی رقابتهای جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه لیگ کشتی با توجه به بلاتکلیفی رقابتهای جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید