ستاره تراکتور به بازی با استقلال می رسد

به گزارش تایمر سرگرمی، مسعود عباس زاده درباره شرایط مصدومیت اشکان دژاگه، گفت: با اشکان دژاگه و پزشک او در آلمان در ارتباط هستیم و شرایط مصدومیت این بازیکن را زیرنظر داریم. خدا را شکر فرایند بهبودی مصدومیت او به خوبی طی می گردد.

ستاره تراکتور به بازی با استقلال می رسد

وی با اشاره به شایعات مختلف درباره مصدومیت اشکان دژاگه، اظهار داشت: او مدارک پزشکی خود را به طور مداوم ارسال می نماید و خدا را شکر مصدومیتش جدی نیست. دژاگه روز آدینه نیز برای کنترل نهایی در آلمان تست داده و سپس به ایران خواهد آمد تا خود را برای ملاقات مقابل استقلال آماده کند.

پزشک تیم فوتبال تراکتور درباره مصدومیت احسان حاج صفی، گفت: همان طور که پیش از این نیز اعلام شد، احسان حاج صفی یک مصدومیت بسیار جزئی دارد و حتی می توانست در ملاقات مقابل ذوب آهن نیز به میدان برود، اما ترجیح دادیم در خصوص او ریسک نکنیم. ان شاءالله حاج صفی از روز شنبه به تمرینات بازخواهد گشت.

عباس زاده در ادامه به تشریح فرایند درمان محمدرضا خانزاده پرداخت و مطرح نمود: مصدومیت خانزاده از ناحیه استخوان چهارسر بود و از 9 آذر فرایند درمانی خود را شروع کرد. در این نوع مصدومیت، بازیکن حداقل به یک ماه زمان برای بازگشت به میادین احتیاج دارد که خدا را شکر این اتفاق درمورد خانزاده نیز افتاد و او حالا آماده حضور در مسابقات است. وی از روز شنبه در تمرینات گروهی حاضر می گردد و در صورت صلاحدید کادر فنی می تواند مقابل استقلال بازی کند.

وی در پاسخ به سوالی درمورد شرایط محمد قادری، گفت: قادری از ناحیه همسترینگ مصدوم بود و دوران نقاهت خود را سپری می کرد. این بازیکن در حال حاضر شرایط بسیار بهتری دارد و کوشش می کنیم که او را به ملاقات مقابل استقلال برسانیم.

پزشک تیم فوتبال تراکتور در خاتمه گفت: مصدومیت بخشی از فوتبال است و در همه تیم ها نیز اتفاق می افتد. مصدومان ما از ناحیه همسترینگ و کشاله بودند که در این نوع مصدومیت ها، حداقل یک و حداکثر دو ماه زمان برای به دست آوردن بهبودی کامل احتیاج بود که سعی کردیم آن ها را در کم ترین زمان ممکن آماده بازگشت به میادین کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1409

به "ستاره تراکتور به بازی با استقلال می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره تراکتور به بازی با استقلال می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید