سایپا تیم یکدستی دارد و به دنبال جایگاه خوب در لیگ برتر است

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ناصر شهنازی، سرمربی تیم والیبال سایپا ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی سایپا گفت: تمرینات تیم سایپا با ترکیبی از تمامی بازیکنان آغاز شده و تنها یکی دو نفر از بازیکنان، بعدا به ترکیب این تیم اضافه شدند.لیست سایپا تقریبا تکمیل است البته ممکن است تغییر و تحولات کوچکی از جمله جایگزین کردن یکی دو بازیکن و جذب یک دریافت کننده قدرتمند پیش رو داشته باشد.

سایپا تیم یکدستی دارد و به دنبال جایگاه خوب در لیگ برتر است

وی در خصوص برگزاری اردوی برون مرزی اضافه نمود: هیچ ضرورتی برای برگزاری اردوی برون مرزی وجود ندارد و تصمیم داریم به جای برپایی اردو، در یک تورنمنت چهارجانبه حاضر شویم.

شهنازی اضافه نمود: در تیم یکدست سایپا، رفاقت حرف اول و آخر را می زند. خوشبختانه کادر فنی و سرپرست تیم و همچنین با مدیریت شرکت بسیار همسو هستند و همین مساله قطعا باعث اتحاد تیمی و نتیجه گیری مناسبت خواهد شد.

وی به زمان قرعه کشی مسابقات لیگ اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی اعلام شده از سوی فدراسیون 24 شهریور ماه قرعه کشی مسابقات لیگ برگزار خواهد شد. به اعتقاد من امسال یکی از سخت ترین و سطح بالاترین لیگ های کشوری برگزار خواهد شد، چرا که تیم های بسیاری با هزینه بالا در این مسابقات حاضر شدند و از سوی دیگر سال گذشته برخی از بازیکنان تراز اول کشور به عنوان لژیونر راهی لیگ های معتبر جهانی شدند که اکنون به کشور باز گشتند.

سرمربی تیم والیبال سایپا در خصوص شرایط سنی بازیکنان خاطر نشان کرد: جمعی از باتجربه های والیبال کشور، در کنار بازیکنان جوانی که تجربه خوبی دارند و تعدادی از جوانان جویای نام در ترکیب تیم والیبال سایپا حضور دارند. در لیگ امسال 7-8 تیم شانس کسب عنوان قهرمانی دارند که یکی از آنها سایپاست که در کنار سایر رقبا تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی به کار خواهد بست.

شهنازی در پایان گفت: لازم است که از این فرصت برای تشکر ویژه از کادر فنی استفاده کنم. حضور چنین افرادی در کادر فنی شرایط ایده آلی را در تیم حاکم کرده و باعث یکدستی و هارمونی کامل تیمی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 335

به "سایپا تیم یکدستی دارد و به دنبال جایگاه خوب در لیگ برتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا تیم یکدستی دارد و به دنبال جایگاه خوب در لیگ برتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید