زیباکلام: نباید تسلیم موج استعفای گِل گیر نظام شد (!)

به گزارش تایمر سرگرمی، صادق زیباکلام، خودش هم نمی داند با روحانی و خودش چندچند است. او در سخنرانی اصفهان گفت: خداوند روحانی را از تندرو ها نگیرد و همزمان در روزنامه شرق نوشت تندرو ها می کوشند روحانی را وادار به استعفا نمایند و نباید تسلیم این موج شد!

زیباکلام: نباید تسلیم موج استعفای گِل گیر نظام شد (!)

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، زیباکلام در دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: دعا کنیم خداوند روحانی را از تندرو ها نگیرد. من لقب گل گیر را به آقای روحانی اعطا می کنم، چون همه گل و لای سیاست ها و تصمیمات نادرست بخش های دیگر به ایشان پرتاب می گردد.

خداوند ایشان را برای نظام حفظ کند تا کماکان همه مصیبت ها بر سرش ریخته گردد (!).

اما او همزمان در روزنامه شرق نوشت: اصلاح طلبان نباید تسلیم امواج به راه افتاده مبنی بر تقاضای استعفای روحانی شوند. نخستین دلیل آن است که این امواج را جریان خاص شناخته شده اصولگرایان رادیکال به عنوان استراتژی انتخاباتی به راه انداخته اند. کوشش آنان القای این نکته است که همه مسائل کشور از مالی تا سیاسی و فرهنگی، مسائل سیاست خارجی، تحریم های یک جانبه آمریکا، بلاتکلیفی برجام تا برسیم به بیکاری، گرانی، افزایش قیمت بنزین و تبعات بعد از آن، جملگی ریشه در سیاست ها و عملکرد دولت روحانی دارد. اگر ایشان نمی بود، هیچ کدام این مسائل هم پیش نمی آمد و فرضاً هم اگر ایجاد می شد، قابل حل وفصل بود...

بعضی اصلاح طلبان هم به واسطه انگیزه های دیگری، هم جهت با این جریان شده و خواستار استعفای روحانی شده اند. صد البته که انگیزه آنان با رادیکال ها 180 درجه متفاوت است.

مواضع ضدونقیض زیباکلام در حالی است که او چند سال پیش گفت: بعضی دوستان اصلاح طلب به خاطر مواضعم می گویند گل بگیرند درِ آن دانشکده ای را که استاد و مدرّسش تو هستی!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 640

به "زیباکلام: نباید تسلیم موج استعفای گِل گیر نظام شد (!)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباکلام: نباید تسلیم موج استعفای گِل گیر نظام شد (!)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید