دونالد ترامپ علاقه زیادی به دکمه هوم آیفون دارد

به گزارش تایمر سرگرمی، ظاهرا دونالد ترامپ اخیرا به استفاده از یک آیفون بدون دکمه هوم روی آورده و از فقدان این مشخصه اصلا راضی نیست. گویا این عدم رضایت به حدی رسیده که تصمیم گرفته در توییتر، توییت کوتاهی خطاب به مدیرعامل اپل، تیم کوک، منتشر کند. در این توییت آمده: به تیم: دکمه روی آیفون بسیار بهتر از سوایپ بود.

دونالد ترامپ علاقه زیادی به دکمه هوم آیفون دارد

از سال گذشته، شرکت اپل برای تمام گوشی های خود، دکمه هوم را حذف کرد و کاربران به ناچار باید از ناوبری مبتنی بر سوایپ بهره ببرند. آخرین آیفون مجهز به این مشخصه، آیفون 8 است که در سال 2017 در کنار آیفون X (اولین آیفون فاقد دکمه هوم) معرفی گردید. در ادامه می توانید تصویری از محتوای این توییت را مشاهده کنید:

در مارس 2017 خبری منتشر شد که به خاطر افزایش امنیت، دونالد ترامپ گوشی اندرویدی خود را کنار گذاشته و به بهره گیری از آیفون روی آورده است. از آنجایی که در آن موقع هنوز آیفون X روانه بازار نشده بود، پس مطمئنا این گوشی دارای دکمه هوم بوده است. شاید آقای ترامپ بی صبرانه منتظر معرفی آیفون SE 2 است که طبق خبرهای مختلف، از طراحی مشابه آیفون 8 بهره می برد و این یعنی دارای ویژگی مورد علاقه دونالد ترامپ یعنی دکمه هوم هم هست.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 490

به "دونالد ترامپ علاقه زیادی به دکمه هوم آیفون دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دونالد ترامپ علاقه زیادی به دکمه هوم آیفون دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید