دبیر کانون انبوه سازان: سیاست های وزارت راه در مسکن مداخله جویانه است

به گزارش تایمر سرگرمی، دبیر کانون سراسری انبوه سازان با بیان این که برای حل مسائل مسکن گوش شنوایی در مجلس و دولت نداریم، گفت: سیاست های وزارت راه در بخش مسکن مداخله جویانه است.

دبیر کانون انبوه سازان: سیاست های وزارت راه در مسکن مداخله جویانه است

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق حصیری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران فرشید پورحاجت درباره شرایط فراوری مسکن در کشور اظهار کرد: یکی از مسائل مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد آن است که باید دولت و مجلس نقش تسهیل گری در این بخش را انجام دهند.

وی ادامه داد: این در حالی است که قوانین، دستورالعمل، ضوابط و آیین نامه در جهت تضعیف بخش فراوری است و یاری چندانی به افزایش ساخت وساز مسکن نمی کند.

وی با یادآوری این که بار ها و بار ها مسائل بخش فراوری را مطرح نموده و انتظار رسیدگی به آن ها را داشته ایم، اضافه کرد: متأسفانه باوجود تمام اقدامات و پیگیری های انجام شده از سوی انبوه سازان، گوش شنوایی در مجلس و دولت وجود ندارد.

دبیر کانون سراسری انبوه سازان با اشاره به رونمایی وزارت راه و شهرسازی از طرح های با پیشوند تام توضیح داد:این طرح ها تماماً کنار گذاشته شده اند و طرح ملی مسکن معرفی گردید که آن هم در مرحله فراخوان قرار گرفته است.

پور حاجت تاکید نمود: تکمیل ظرفیت ثبت نام این طرح طی نیم ساعت در شهر های مختلف مؤید آن است که ما با انباشت بالای تقاضا در بخش مسکن روبرو هستیم و با چنین طرح هایی نمی توانیم به آن ها پاسخ بدهیم.

وی تنها راه حل متناسب شدن عرضه و تقاضا در بازار مسکن را تسهیلگری دولت و مجلس بیان کرد و گفت: وزارت راه باید برای بخش مسکن برنامه ریزی کند نه این که در آن دخالت کند. باید سیاست های مداخلانه جویانه وزارت راه به سیاست های تسهیل گری تبدیل گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 674

به "دبیر کانون انبوه سازان: سیاست های وزارت راه در مسکن مداخله جویانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر کانون انبوه سازان: سیاست های وزارت راه در مسکن مداخله جویانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید