داور جنجال آفرین مصاف اینتر - فیورنتینا مجازات شد

به گزارش تایمر سرگرمی، کمیته داوران سازمان لیگ فوتبال ایتالیا، داور دیدار اخیر نراتزوری و بنفش پوشان فلورانس که با تصمیم اشتباه خود جنجال بزرگی به راه انداخت را جریمه کرد.

داور جنجال آفرین مصاف اینتر - فیورنتینا مجازات شد

به گزارش خبرنگاران، روساریو آبیسو، داور دیدار یکشنبه شب تیم های فوتبال اینتر و فیورنتینا در فلورانس که با تساوی 3 بر 3 انتها یافت، از قضاوت در سه هفته آینده سری A محروم شد.

آبیسو در دقایق تلف شده این بازی یک پنالتی بحث برانگیز به سود فیورنتینا گفت و این در حالی بود که او از یاری داور ویدئویی برای مطمئن شدن از تصمیمش بهره گرفت و در تصاویر تلویزیونی هم تعیین بود که توپ برخلاف تصور او به دست دانیلو دی آمبروزیو، بازیکن اینتر برخورد ننموده بلکه به سینه او خورده است.

این تصمیم بحث برانگیز که باعث فرار فیورنتینا از شکستی خانگی شد، جوزپه ماروتا مدیر برنامه نراتزوری را برآن داشت که با انتقادی شدید اللحن از داور اهل سیسیلی، او را به زدن ضربه غیرقابل جبران به اینتر متهم کند.

کمیته داوران فوتبال ایتالیا هم به اشتباه محرز آبیسو پی برده است و به همین دلیل او را تا 24 ماه مارس از قضاوت محروم نموده است. علاوه بر این، آبیسو تا سرانجام فصل دیگر اجازه قضاوت بازی های اینتر را نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 143

به "داور جنجال آفرین مصاف اینتر - فیورنتینا مجازات شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور جنجال آفرین مصاف اینتر - فیورنتینا مجازات شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید