داستان ما و کرونا تا 20 خرداد نوشته می گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- دبیر جشنواره جهانی داستان ما و کرونا، گفت: نویسندگان و علاقه مندان به شرکت در جشنواره داستان ما و کرونا تا 20 خرداد فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی corona.naghdedastan.ir ارسال نمایند.

داستان ما و کرونا تا 20 خرداد نوشته می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مصطفی راضی جلالی اضافه نمود: کرونا بیش از یک سال است که دنیا را در چنبره خود گرفته است و ما قصد داریم با برگزاری این جشنواره تمام ابعاد کرونا را آنالیز کنیم.

وی گفت: مبنای دریافت و داوری آثار این جشنواره، فارسی بودن متن داستان هاست. این جشنواره در زمینه های داستان کوتاه و مینی مال برگزار می گردد و تمام نویسندگان فارسی زبان دنیا می توانند در آن شرکت نمایند.

آقای جلالی اضافه نمود: نویسندگان شاخص کشورمان آثار ارسالی به این جشنواره را آنالیز می نمایند و به برگزیدگان جوایزی اهدا می گردد.

دبیر جشنواره دنیای داستان ما و کرونا گفت: همه داستان های منتخب این جشنواره در مجموعه نفیسی منتشر خواهد شد.

وی گفت: یکی از ویژگی های جشنواره داستان ما و کرونا این است که بخش ویژه ای به کارکنان درمان اختصاص دارد. این بخش به قدردانی نویسندگان از نیرو های درمان می پردازد و خود کادر درمان هم می توانند تجربه های خود را در قالب این جشنواره به اشتراک بگذارند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، آقای جلالی اضافه نمود: تجربه واکسن هم به عنوان یکی از فراز های کرونا می تواند در بین موضوع هایی باشد که اهل قلم به آن می پردازند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1665

به "داستان ما و کرونا تا 20 خرداد نوشته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان ما و کرونا تا 20 خرداد نوشته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید