خبرنگاران 5 روستا از زمین لرزه مرز مشترک هرمزگان و کرمان آسیب دید

به گزارش تایمر سرگرمی، بندرعباس - خبرنگاران - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: ترک خوردگی در دیوار حیاط و منازل پنج روستا به دلیل زمین لرزه جهار و 9 دهم ریشتری مرز مشترک این استان با کرمان حادث شده است.

خبرنگاران 5 روستا از زمین لرزه مرز مشترک هرمزگان و کرمان آسیب دید

مهرداد حسن زاده یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: برابر آخرین ارزیابی های اجرا شده تا به امروز ترک خوردگی دیوار منازل در روستاهای مرزاندر، ته گدار، آب بید، بنه دان و رزدر کوهشاه بخش احمدی حاجی آباد حادث شده است.

وی ادامه داد: همچنان آنالیز تیم های ارزیاب و دهیاران در مناطق متاثر از این زمین لرزه ادامه دارد و امید می رود میزان خسارت ها بیشتر نشود.

زمین لرزه خسارت جانی درپی نداشته است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان هم به خبرنگار خبرنگاران گفت: گزارش مبنی بر تلفات جانی و تخریب منازل تا این لحظه واصل نشده است و نیروهای هلال احمر در منطقه برای امدادرسانی احتمالی مورد احتیاج به مردم در منطقه حضور دارند.

مختار سلحشور ادامه داد: ارتباط با منطقه متاثر از زمین لرزه چهار و 9 دهم ریشتری برقرار بوده و شرایط آنجا به صورت مرتب در حال پایش است.

زمین لرزه ای به بزرگی چهار و 9 دهم ریشتر مرز هرمزگان با کرمان را به لرزه در آورد، این زمین لرزه امروز در ساعت 19 و 34 دقیقه و 34 ثانیه در عمق 21 کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

کانون زمین لرزه چهار و 9 دهم ریشتری در فاصله 30 کیلومتری فاریاب استان کرمانُ 35 کیلومتری شهر سرگز و 54 کیلومتری شهر زیارتعلی در هرمزگان قرار داشت

منبع: ایرنا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1498

به "خبرنگاران 5 روستا از زمین لرزه مرز مشترک هرمزگان و کرمان آسیب دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 5 روستا از زمین لرزه مرز مشترک هرمزگان و کرمان آسیب دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید