خبرنگاران 280 میلیارد ریال صرف طرح های عمرانی آبدانان می گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، ایلام - خبرنگاران - فرماندار آبدانان گفت: سال جاری 280 میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای اجرای 43 طرح و پروژه در این شهرستان هزینه می گردد.

خبرنگاران 280 میلیارد ریال صرف طرح های عمرانی آبدانان می گردد

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

سیروس مرادحاصلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این میزان اعتبار در زمینه های بهداشت درمان، راه و شهرسازی، آب و خاک، محیط زیست و منابع طبیعی، خدمات شهری، دامداری و کشاورزی، ساختمان های اداری، فرهنگ وهنر، رسانه های جمعی و خدمات عمومی هزینه می گردد.

وی از کاهش 25 درصدی اعتبارات سال جاری شهرستان نسبت به سال گذشته اطلاع داد و اضافه نمود: اولویت هزینه کرد اعتبارهای سالجاری تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام بوده و شروع هرگونه طرح جدید ممنوع است.

فرماندار آبدانان گفت: سال 98 اعتبارات عمرانی این شهرستان 380 میلیارد ریال بود که در سالجاری به علت مسائل اقتصادی و تحریم های نفتی نظام سلطه بر علیه ملت ایران این مبلغ به 280 میلیارد ریال کاهش یافته است.

مرادحاصلی نظارت دقیق مدیران اجرایی بر نحوه هزینه شدن اعتبارهای عمرانی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: مسوولان ادارات و نهادهای دولتی باید با هماهنگی مدیران بالادستی خود در استان و مرکز کشور از اعتبارهای ملی دستگاه مربوطه نیز برای شهرستان بهره بگیرند.

وی همچنین از خاتمه یافتن عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت جاده آبدانان - مورموری اطلاع داد و گفت: برای اجرای این طرح به طول چهار و نیم کیلومتر، 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

شهرستان 60 هزار نفری آبدانان در 171 کیلومتری جنوب شرق ایلام قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 999

به "خبرنگاران 280 میلیارد ریال صرف طرح های عمرانی آبدانان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 280 میلیارد ریال صرف طرح های عمرانی آبدانان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید