خبرنگاران چند پروژه عمرانی و کشاورزی در باغملک افتتاح شد

به گزارش تایمر سرگرمی، اهواز -خبرنگاران - معاون فرماندار باغملک از افتتاح چندین پروژه در حوزه های کشاورزی، عمرانی و مخابرات در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران چند پروژه عمرانی و کشاورزی در باغملک افتتاح شد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

آرش حیاتی سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در سومین روز هفته دولت چندین پروژه در نقاط مختلف شهرستان باغملک افتتاح یا کلنگ زنی شد.

وی اضافه نمود: سه دکل BTS تلفن همراه با بودجه 70 میلیارد ریال در یه نقطه شهرستان به افتتاح رسید.

معاون فرماندار باغملک ادامه داد : بهسازی 29 روستای فاقد دهیاری شامل اقداماتی مانند لوله کشی آب، احداث مخزن بتونی، احداث جاده های عشایری در جمع با اعتباری معادل 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش اضافه نموده سهم روستاهای فاقد دهیاری و عشایر بهره برداری شد.

حیاتی از کلنگ زنی پروژه آب رسانی به روستای پاتاوه خبرداد و توضیح داد: این پروژه با یک میلیارد اعتبار آغار شده است و با سرانجام آن اهالی این روستا از آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

معاون فرماندار باغملک در سرانجام گفت: در ادامه اقدامات هفته دولت نیز سه واحد گلخانه به بهره برداری رسید و سه کانال آبیاری نیز بهسازی و افتتاح شدند.

شهرستان باغملک در شرق خوزستان واقع است و با شهرستان های رامهرمز و ایذه و مسجد سلیمان هم مرز است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1078

به "خبرنگاران چند پروژه عمرانی و کشاورزی در باغملک افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چند پروژه عمرانی و کشاورزی در باغملک افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید