خبرنگاران پنج واحد صنفی غیرضروری متخلف در ورامین پلمب شد

به گزارش تایمر سرگرمی، تهران - خبرنگاران - رییس اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت: پنج واحد غیرضروری که بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا می باید فعالیت خود را تعطیل کنند، به دلیل عدم رعایت قانون و بی توجهی به تذکرات پلمب شد.

خبرنگاران پنج واحد صنفی غیرضروری متخلف در ورامین پلمب شد

سیدعباس میری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا کلیه واحدهای صنفی شهرستان ورامین به جز خواربارفروشی، نانوایی، قصابی و میوه فروشی، کلیه اصناف غیرضروری اعم از توزیعی و خدماتی تا 15 فروردین جاری تعطیل هستند.

وی گفت: واحدهایی نظیر فروشندگان موادپروتئینی،مرغ، ماهی، گوشت قرمز، نانوایان ، خواروبارفروشان، سوپرمارکت، فروشندگان لبنیات و فروشندگان میوه می توانند با رعایت ضوابط بهداشتی فعالیت داشته باشند.

این مسئول تأکید کرد: از 48 ساعت قبل از ابلاغ این مصوبه، به تمامی صنوف غیر ضروری مهلت داده شد تا نسبت به تعطیل کردن واحدها اقدام کنند که برخی از این واحدها به این اخطاریه ها بی توجهی کرده و به فعالیت خود ادامه دادند.

میری گفت: از روز گذشته بازرسان اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و اماکن نیروی انتظامی با حضور در مناطق مختلف شهر ورامین، نسبت به شناسایی واحدهای متخلف اقدام کردند که در نتیجه این بازرسی، پنج واحد متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

وی با اشاره به این که بیش از 14 هزار واحد صنفی در ورامین فعالیت می کنند از تعطیلی بیش از 95 درصد از واحدهای صنفی در این شهرستان خبر داد.

ورامین با 300 هزار نفر جمعیت از دو بیمارستان دولتی و تأمین اجتماعی برخوردار است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 904

به "خبرنگاران پنج واحد صنفی غیرضروری متخلف در ورامین پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنج واحد صنفی غیرضروری متخلف در ورامین پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید