خبرنگاران معاون حقوقی پرسپولیس: از فیفا خواهان پرداخت مطالبات چوک و گابریل شدیم

به گزارش تایمر سرگرمی، تهران- خبرنگاران- معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: از فیفا خواهان پرداخت مطالبات چوک و گابریل شدیم و با توجه به واکنش آنها، احساس می کنم با درخواست ما موافقت نمایند.

خبرنگاران معاون حقوقی پرسپولیس: از فیفا خواهان پرداخت مطالبات چوک و گابریل شدیم

مهدی خواجوند روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، در رابطه با پرداخت مطالبات سرتن چوک و فرناندو گابریل از سوی محل درآمدهای باشگاه در فیفا گفت: ما نامه ای در این باره ارسال کردیم و خواهان پرداخت این مطالبات از سوی فیفا شدیم. فیفا هم در دو نامه پاسخ ما را داد که برداشت ما این است که با پرداخت مطالبات از محل درآمدهای باشگاه موافقت نموده است.

وی اضافه کرد: در خصوص چوک حتی فیفا از ما خواهان ارائه شماره حساب این مربی شد و به همین فکر می کنم آنها قصد دارند از محل درآمدها مطالبات این مربی را پرداخت نمایند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در فرناندو گابریل هم گفت: ما حتی به حکم آمده در این پرونده اعتراض هم نکردیم تا نشان دهیم هدف پرسپولیس پرداخت و برطرف این مشکل است و در حال حاضر منتظر هستیم ببینیم چه پیش خواهد آمد.

خواجوند در خصوص اعتراض پرسپولیس به پرونده گابریل کالدرون گفت: در پرونده کالدرون هم پس از شکایت این مربی ما هم اعتراض خود را ارائه کردیم و از طرفی به خاطر فسخ غیرموجه ما هم شکایتمان را به فیفا ارسال کردیم.

وی گفت: همچنین در موضوع شکایت برانکو ایوانکوویچ از فیفا خواستیم که مشروح حکم شکایت را برای ما ارسال کند که منتظر هستیم به دست ما برسد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تاکید نمود: می خواهیم بدون رخ دادن کوچکترین مسئله ای برای پرسپولیس این پرونده ها را حل کنیم تا باشگاه وارد چالش جدیدی نشود.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 927

به "خبرنگاران معاون حقوقی پرسپولیس: از فیفا خواهان پرداخت مطالبات چوک و گابریل شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون حقوقی پرسپولیس: از فیفا خواهان پرداخت مطالبات چوک و گابریل شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید