خبرنگاران دانش آموزان 137 روستای خراسان شمالی به شبکه آموزش دسترس ندارند

به گزارش تایمر سرگرمی، بجنورد- خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: دانش آموزان 137 روستای استان به شبکه ملی آموزش صدا و سیما دسترس ندارند و نمی توانند از برنامه های این شبکه بهره ببرند.

خبرنگاران دانش آموزان 137 روستای خراسان شمالی به شبکه آموزش دسترس ندارند

عباس سعیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه شبکه استانی صدا و سیما در استان، برنامه ای برای آموزش ندارد، گفت: دریافت برنامه های شبکه ملی آموزش در روستاهای سخت گذر و دورافتاده، بویژه در شهرستان مرزی راز و جرگلان ممکن نیست.

وی با اشاره به اینکه با تعطیلی مدارس، آموزش به فضای مجازی کشیده شده است، گفت: تا به امروز 30 درصد از دانش آموزان استان وارد شبکه شاد نیز نشده و نتوانسته اند از آموزش در فضای مجازی بهره ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اعلام نمود: با وجود تعطیلی مدارس، بعضی معلمان در روستاها با حضور در مناطق عشایری، درسنامه ها و محتواهای آموزشی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند.

سعیدی گفت: دانش آموزان عشایر استان که دسترسی به شبکه آموزش تلویزیون و یا فضای مجازی ندارند، با حمایت های راهبران و معلمانی که به صورت خودجوش در مناطق حضور یافته اند، محتواهای درسی را دریافت نموده اند.

وی درباره حضور نیافتن 30 درصد از دانش آموزان در شبکه شاد گفت: حضور نیافتن این تعداد دانش آموز در فضای مجازی به معنای بازماندن از آموزش نیست، زیرا کلاس ها به صورت حضوری تشکیل شده است.

سعیدی گفت: در روستاها و مناطق عشایری، تعداد دانش آموزان کم است و رعایت پروتکل های بهداشتی نیز کار سختی نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اضافه کرد: در تعطیلی 2 هفته اخیر هم دانش آموزان بعضی مدارس در روستاها و یا مناطق عشایری، درسنامه ها و محتواهای درسی را دریافت نموده اند.

180 هزار دانش آموز در بیش از 2 هزار مدرسه خراسان شمالی زیر نظر 14 هزار معلم تحصیل می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1335

به "خبرنگاران دانش آموزان 137 روستای خراسان شمالی به شبکه آموزش دسترس ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانش آموزان 137 روستای خراسان شمالی به شبکه آموزش دسترس ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید