خبرنگاران بیش از 2 هزار مخزن سی ان جی در استان اردبیل بازرسی و سنجش شد

به گزارش تایمر سرگرمی، اردبیل - خبرنگاران - مدیرکل استاندارد استان اردبیل خاطرنشان کرد: 2 هزار و 34 مخزن سی ان جی خودرویی در این استان در سه ماه نخست سال جاری بازرسی شده و مورد سنجش هیدرواستاتیک نهاده شد.

خبرنگاران بیش از 2 هزار مخزن سی ان جی در استان اردبیل بازرسی و سنجش شد

هاشم علایی روز چهارشنبه در بازدید از مراحل سنجش یک دستگاه سوخت سی ان جی با تاکید بر اهمیت انجام بازرسی و آزمون دوره ای مخازن این سوخت نصب شده در خودروهای دوگانه سوز به منظور کنترل ایمنی گفت: در جریان بازرسی و سنجش مخازن سوخت سی ان جی تعداد27 مخزن غیراستاندارد از چرخه مصرف خارج شد.

وی بیان نمود: در حال حاضر 14 آزمایشگاه همکار و مورد تایید اداره کل استاندارد در زمینه آزمون هیدرواستاتیک مخازن سی ان جی خودرو در استان فعال است که بر اساس استانداردهای ملی مربوطه و با همکاری شرکت های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران، مخازن ذخیره سی ان جی نصب شده بر روی خودروهای دوگانه سوز را مورد بازرسی و آزمون ادواری قرار می دهند.

علایی افزود: آزمایشگاه های همکار توسط کارشناسان اداره کل استاندارد مورد بازرسی و ارزیابی مراقبتی قرار می گیرند و در صورت تامین شرایط فنی و کیفی لازم، در مقاطع زمانی 2 ساله تمدید اعتبار می شوند.

به گزارش خبرنگاران، ارائه خدمات فروش سوخت برای خودروهای دوگانه سوز به وسیله 69 ایستگاه و مرکز فروش سوخت سی ان جی در استان اردبیل انجام می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1091

به "خبرنگاران بیش از 2 هزار مخزن سی ان جی در استان اردبیل بازرسی و سنجش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 2 هزار مخزن سی ان جی در استان اردبیل بازرسی و سنجش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید