خاطرات تلخ مهاجم سابق روسیه از غذایی که چینی ها می خوردند

به گزارش تایمر سرگرمی، مهاجم باسابقه تیم ملی فوتبال روسیه که پیشینه حضور در لیگ چین را نیز دارد، در خصوص شیوع ویروس کرونا از این کشور صحبت نموده است.

خاطرات تلخ مهاجم سابق روسیه از غذایی که چینی ها می خوردند

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپورت 24، سرگئی کریاکوف که در سال های 2001 تا 2003 در لیگ چین حضور داشت در خصوص شیوع ویروس کرونا در این کشور صحبت نموده است.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال روسیه در این خصوص گفت: شما باید غذاهای نرمال بخورید نه این که هر خزنده و جهندهای را بخورید. یک شیوه غذایی بهتر داشته باشید. منظور من رستوران های چینی در اروپا نیستند. در رستوران های گران قیمت همه چیز کنترل می گردد. غذاها و دست پخت های چینی بسیار خاص و منحصر به فرد هستند، خصوصا غذاهای خیابانی و مناطق مختلف در چین.

کریاکوف در انتها صحبت هایش در خصوص حضورش در چین گفت: در زمان تمرین ما در چین، یک بوفه کنار زمین تمرین بود و بازیکنان با خوشحالی ظرف خود را پر می کردند از ملخ و کرم و چنین چیزهایی. چه می توانستم بگویم جز این که از خودم سوال کنم این چیزها را چطور میخواهند هضم نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 935

به "خاطرات تلخ مهاجم سابق روسیه از غذایی که چینی ها می خوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطرات تلخ مهاجم سابق روسیه از غذایی که چینی ها می خوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید