حمله خمپاره ای به خاک ترکیه، دستکم 2 نفر کشته و 13 تن زخمی شدند

به گزارش تایمر سرگرمی، شبه نظامیان نیروهای دموکراتیک سوریه بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) شهرک آقجه قلعه ترکیه را با گلوله های خمپاره هدف قرار دادند.

حمله خمپاره ای به خاک ترکیه، دستکم 2 نفر کشته و 13 تن زخمی شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، گروهک نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) بعد از ظهر امروز در پاسخ به حملات ارتش ترکیه، شهرک آقجه قلعه در نزدیک مرز سوریه را هدف حملات خمپاره ای قرار داده است.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره، در این حمله تاکنون دو نفر کشته و 13 تن دیگر زخمی شده اند. به نوشته منابع محلی، در این حمله یک ساختمان دولتی هدف دو راکت و چهار خمپاره قرار گرفته است.

در همین حال رسانه های سوریه از درگیری میان نیروهای دموکراتیک سوریه با ارتش ترکیه با سلاح های سبک و نیمه سنگین در نزدیک شهر رأس العین خبر می دهند.

عناصر گروهک ارتش ملی که بخشی از معارضان سوریه محسوب می شوند، بخش اصلی پیاده نظام ترکیه را تشکیل می دهد. این نیروها صبح امروز مدعی شدند که توانسته اند دو روستا را در اطراف شهر تل ابیض به کنترل خود در آورند. این ادعا از سوی منابع داخلی سوریه تکذیب شده است.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز چهارشنبه (دیروز) از شروع عملیات نظامی جدید این کشور در شمال سوریه اطلاع داد.

اردوغان با بیان اینکه اسم رمز این عملیات، چشمه صلح است، گفت که عناصر تروریستی ارتش آزاد سوریه نیز در این عملیات شرکت دارند. هدف ادعایی ترکیه، ممانعت از ایجاد گذرگاه تروریستی در طول مرزهای جنوبی ترکیه است.

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 442

به "حمله خمپاره ای به خاک ترکیه، دستکم 2 نفر کشته و 13 تن زخمی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله خمپاره ای به خاک ترکیه، دستکم 2 نفر کشته و 13 تن زخمی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید