حضور معاون عمرانی وزیر کشور در مراسم افتتاح پروژه بازآفرینی شهری زابل

به گزارش تایمر سرگرمی، پنج پروژه بازآفرینی شهری صبح پنجشنبه 21 شهریور با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیرکشور در زابل واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان کلنگ زنی شد.

حضور معاون عمرانی وزیر کشور در مراسم افتتاح پروژه بازآفرینی شهری زابل

به گزارش ، بهسازی معابر اسلام آباد، حسین آباد، محله معصوم آباد، بهسازی آسفالت معابر خیابان هیرمند شمالی و بهسازی معابر خیابان رسالت از جمله این پروژه هاست. این پروژه ها با اعتبار 229 میلیارد ریال اجرایی می شود و برای 164 نفر نیز اشتغال ایجاد می کند.

مساحت این پروژه ها 445 هزار و 560 متر مربع است که 23 هزار و 18 نفر از مزایای آن ها برخوردار خواهند شد.

معاون عمرانی وزیر کشور همچنین در محله اسلام آباد زابل با اهالی این محله مصاحبه و از نزدیک در جریان مسائل مردم قرار گرفت. رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در جریان این سفر از دفاتر توسعه اجتماعی و تسهیل گری منطقه سیستان هم بازدید کرد و در جریان اقدامات و خدمات و برنامه های آن ها در محلات حاشیه نشین این منطقه قرار گرفت و با کارشناسان مستقر در آن ها مصاحبه نمود

شایان ذکر است مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور صبح پنجشنبه 21 شهریور به منظور کلنگ زنی پنج پروژه بازآفرینی شهری و بازدید از محله های حاشیه نشین زابل به این شهرستان سفر کرد.

جمالی نژاد را در این سفر حبیب الله دهمرده کننده مردم شهرستان های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در مجلس شورای اسلامی و منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان و شماری از مسئولان زابل همراهی می کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 373

به "حضور معاون عمرانی وزیر کشور در مراسم افتتاح پروژه بازآفرینی شهری زابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور معاون عمرانی وزیر کشور در مراسم افتتاح پروژه بازآفرینی شهری زابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید