حضور رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در همایش مجازی جوانان اتحاد با ورزش

به گزارش تایمر سرگرمی، دکتر چو در مراسم افتتاحیه نخستین دوره همایش جهانی مجازی جوانان با عنوان اتحاد با ورزش حضور پیدا کرد و به سخنرانی پرداخت.

حضور رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در همایش مجازی جوانان اتحاد با ورزش

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره همایش دنیای مجازی جوانان با عنوان اتحاد با ورزش از 18 تا 22 نوامبر برگزار گردید و دکتر چو رئیس فدراسیون دنیای تکواندو به عنوان یکی از سخنرانان اصلی در آن حضور داشت.

دکتر چو درمراسم افتتاحیه با ارسال پیغام ویدئویی گفت: انسانیت در دنیا امروز باید توسعه پیدا نموده و شکوفا گردد، ما باید بیشتر از گذشته به صورت مجازی در ارتباط باشیم. فدراسیون دنیای تکواندو می بایست به عنوان فدراسیونی ورزشی و بین المللی برنامه ریزی مجدد نموده و در خدمت جامعه باشد؛ چراکه جوانان و ما به یکدیگر نیازمند هستیم.

همایش مجازی جوانان توسط 100 موسسه در حال برگزاری است که با یکدیگر متحد شده اند تا تساوی، کنار گذاشتن تبعیض های جنسیتی و صلح را ترویج دهند. در این همایش کارگاه ها و گردهمایی هایی نیز برگزار گردیده است.

رئیس فدراسیون دنیای تکواندو در بخش دوم همایش با عنوان حقیقت المپیک - ورزش در جهت ترویج صلح نیز به عنوان سخنران حضور داشت.

دکتر چو همچنین به پایه گذاری بنیاد بشردوستانه تکواندو اشاره و خاطرنشان کرد تا کنون به بچه ها و نوجوانان پناهنده انگیزه و امکانات لازم را داده تا بتوانند برای المپیکی شدن و صلح کوشش نمایند. 15 کودک از این بنیاد نیز پیروز به کسب کمربند مشکی شده اند.

رئیس فدراسیون دنیای تکواندو در ادامه به آخرین و سومین گام در برقراری صلح دنیای به وسیله تکواندو اشاره نمود و در مورد مراقبت از پیشرفت برنامه های توسعه ای در ورزش سخن گفت و خاطرنشان کرد طی دو سال گذشته فدراسیون دنیای تکواندو بیش از 3.5 میلیون دلار به اعضاء خود به منظور تجهیز امکانات یاری نموده است.

در خاتمه دکتر چو شرح داد که فدراسیون دنیای تکواندو در توسعه کوشش های صلح طلبانه در شبه جزیره کره مشارکت داشته و در برقراری توازن جنسیتی، پایداری و تعهد در قبال توسعه این رشته ورزشی فعال بوده و ابتکار عمل به خرج داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1313

به "حضور رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در همایش مجازی جوانان اتحاد با ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در همایش مجازی جوانان اتحاد با ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید