جنگ ذوب آهن و سپاهان آغاز شد

به گزارش تایمر سرگرمی، سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: رادولوویچ، زمانی سرمربی تیم پاختاکور ازبکستان بود که در لیگ قهرمانان آسیا در 2 بازی رفت و برگشت سپاهان را شکست داد.

جنگ ذوب آهن و سپاهان آغاز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از میزان احمد جمشیدی در مورد انتخاب میودراگ رادولوویچ، به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: خوشبختانه در حالی که پروسه انتخاب سرمربی جدید طولانی شد، در نهایت مربی خوبی را انتخاب کردیم. یکی از دلایل طولانی شدن این پروسه، این بود که ما قصد داشتیم یک سرمربی ایرانی انتخاب کنیم، اما نشد و بعد سراغ گزینه خارجی رفتیم.

وی اضافه کرد: رادولوویچ سرمربی با کارنامه ای است و سابقه هدایت تیم ملی مونته نگرو را هم داشته است. امروز مراسم معارفه وی با حضور همه اعضای تیم، مدیران کارخانه و باشگاه انجام می شود و بلافاصله هم رادولوویچ در تمرینات حاضر می شود.

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن درباره اینکه چقدر امیدوار به موفقیت رادولوویچ در ذوب آهن است، گفت: با سوابقی که او دارد و مذاکراتی که طی چند روز با مدیرعامل باشگاه انجام داده، وی یکی از بهترین گزینه هایی بود که می توانستیم برای تیم انتخاب کنیم. ما به او خیلی امیدواریم و رادولوویچ کارنامه مشخصی دارد. این مربی علاوه بر حضور در تیم های مختلف، زمانی سرمربی تیم پاختاکور ازبکستان بود که در لیگ قهرمانان آسیا همگروهی تیم سپاهان هم بود. رادولوویچ در آن زمان در 2 بازی رفت و برگشت سپاهان را شکست داد و در روزهای اخیر هم آشنایی نسبتا خوبی با تیم پیدا کرده است.

جمشیدی در مورد اینکه نقل وانتقالات ذوب آهن در این مدت با نظر چه کسانی انجام می شد، گفت: نقل وانتقالات ما کاملا با نظر کمیته فنی انجام می شد. ما نواقص تیم را می دانستیم و یک دروازه بان، یک مدافع و یک مهاجم نیاز داشتیم. برای همین مشخص بود که باید چه کارهایی انجام دهیم. با این حال هنوز به دنبال خرید یک مهاجم که احتمالا خارجی باشد، هستیم.

وی در ارتباط با اینکه انتقال دانیال اسماعیلی فر در نهایت منتفی شد و وی به هیچ تیمی نرفت، شرح داد: ما با اسماعیلی فر صحبت کردیم و در نهایت قرار شد او در ذوب آهن بماند. تیم هایی زیادی خواهان این بازیکن بودند و خودش هم تمایل داشت برود، اما به این بازیکن اعلام کردیم در نیم فصل دوم به او نیاز داریم و در نهایت قانع شد که بماند. در پایان فصل شاید با او همکاری بیشتری کنیم. امیدوارم درخشش های این بازیکن در ترکیب ذوب آهن ادامه داشته باشد. خیلی از بازیکنان ما از تیم های مختلف پیشنهاد داشتند، ولی بیشتر آنها ماندند تا به تیم یاری کنند.

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن در پایان گفت: از هواداران ذوب آهن ممنونیم که در این مدت با وجود همه سختی ها صبوری کردند. انتخاب سرمربی آن هم در نیم فصل سخت و طولانی است. امیدواریم مثل گذشته هواداران از تیم حمایت کنند و از همه کسانی که در این مدت ما را یاری کردند، تشکر می کنم.

  • سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن انتخاب شد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 695

به "جنگ ذوب آهن و سپاهان آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ ذوب آهن و سپاهان آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید