جدال پینگ پنگ بازان برتر ایران در رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز

به گزارش تایمر سرگرمی، رقابت های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های تیمی قهرمانی دنیا، اواخر آذر ماه با حضور 16 بازیکن در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار خواهد شد.

جدال پینگ پنگ بازان برتر ایران در رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی دنیا 3 تا 10 فروردین 99 به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد و تیم های کشورمان نیز در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

به همین منظور قرار است رقابت های انتخابی تیم ملی در دهه سوم آذر ماه در تهران برگزار گردد و نفرات اعزامی به این رویداد معین شوند.

رقابت های انتخابی تیم ملی مردان در آموزشگاه بین المللی تنیس روی میز در مجموعه انقلاب برگزار می گردد و مرحله مقدماتی 23 و 24 آذر با حضور 16 بازیکن و مرحله نهایی نیز 26 تا 29 آذر با حضور 12 بازیکن خواهد بود.

همچنین مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان در سالن شهید عضدی برگزار می گردد و مرحله مقدماتی آن در روز 22 و 23 آذر با حضور 16 بازیکن و مرحله نهایی نیز 25 تا 28 آذر با حضور 12 بازیکن خواهد بود.

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به اینکه اسامی نفرات دعوت شده در هر دو بخش فردا (دوشنبه) اعلام می گردد، گفت: نفرات 5 تا 20 رنکینگ کشوری در مرحله مقدماتی با یکدیگر رقابت می نمایند و 4 پینگ پنگ باز برتر به مرحله نهایی راه خواهند یافت. در مرحله نهایی نیز 4 ملی پوش به همراه 4 بازیکن برتر رنکینگ حضور دارند و در مجموع، این 12 نفر تکلیف نفرات اعزامی به مسابقات تیمی قهرمانی دنیا را معین خواهند کرد.

وی اضافه نمود: نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، امین احمدیان، امیرحسین هدایی، حمیدرضا طاهرخانی، افشین نوروزی، محمدعلی رویین تن و آرمان حاجی ئی در بخش مردان و ندا شهسواری، مهشید اشتری، مریم صامت، مهشید صامت، شیما صفایی، مریم فرعی، فاطمه جمالی فر و ملیکا کرمی در بخش بانوان، بازیکنانی هستند که حضورشان در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی قطعی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 565

به "جدال پینگ پنگ بازان برتر ایران در رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال پینگ پنگ بازان برتر ایران در رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید