تخلف علت تعطیلی بخش آنژیوگرافی بیمارستان سپاهان بود

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا طلوعی ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به لزوم ترویج گردشگری سلامت در اصفهان گفت: به طور معمول بیماران دیگر کشوها به دلیل هزینه های مناسب و اعتماد به پزشکان ایرانی از درمان در کشورمان استقبال می نمایند اما باید در راستای افزایش توریست های بخش درمان و در واقع گسترش گردشگری سلامت نیز تمام کوشش خود را به کار ببندیم.

تخلف علت تعطیلی بخش آنژیوگرافی بیمارستان سپاهان بود

وی با اشاره به سفر ایرانی ها برای درمان به خارج از کشور اضافه نمود: در این ارتباط یعنی بخش توریست معکوس ما تنها در ارتباط با دستگاه پت اسکن (دستگاه تصویربرداری مورد استفاده توسط متخصصان رادیولوژی) مشکلاتی داشته ایم که در این ارتباط حدود 12 نفر به ترکیه سفر نموده اند اما به زودی با ورود 10 دستگاه از این نوع مشکل این بخش نیز برطرف می گردد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به پلمپ بخشی در بیمارستان سپاهان اشاره نمود و بیان داشت: تخلفاتی در بخش آنژیوگرافی این بیمارستان صورت گرفته بود اما تذکرات ما توسط مسئولان این بیمارستان جدی گرفته نشد و بر این اساس این بخش تا تصحیح عملکرد و مشاهده یک رفتار بجا و حرفه ای در این ارتباط تعطیل شد.

وی افزود: رعایت حقوق بیمار برای ما از هر چیزی مهم تر است و هر شخص یا نهادی که در این زمینه کم کاری کند پس از اخطارهای اولیه به تکرار عمل خود بپردازد، برخورد جدی با وی انجام می گردد.

طلوعی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با دریافت زیرمیزی توسط پزشکان گفت: تمامی مراکز درمانی به صورت روزانه و مستمر در این ارتباط پایش می شوند و تعداد اندکی نیز متخلف پیدا شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان های سطح یک در هر چهار طرف استان اصفهان وجود دارد، گفت: حقوق پرداختی به پزشکان در این بیمارستان ها بیش از مناطق مرکزی استان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به ازدحام بیماران در بیمارستان الزهرا (س) و گلایه مندی مراجعان اشاره نمود و گفت: قرار است تا سال آینده 14 هزار و 800 متر مربع کلینیک در اصفهان ساخته تا ازدحام این بیمارستان و دیگر موارد برطرف گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 766

به "تخلف علت تعطیلی بخش آنژیوگرافی بیمارستان سپاهان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلف علت تعطیلی بخش آنژیوگرافی بیمارستان سپاهان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید