تایید اشتباه داور بازی ذوب آهن و پدیده توسط رئیس کمیته داوران

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در شش دیدار از رقابت های هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: با توجه به گزارش ناظران داوری در شش دیدار از مسابقات لیگ برتر، در بازی ذوب آهن و پدیده خطای پنالتی به نفع تیم ذوب آهن اصفهان گرفته نشد و متاسفانه اشتباه حیدری تاثیری در نتیجه بازی داشت.

تایید اشتباه داور بازی ذوب آهن و پدیده توسط رئیس کمیته داوران

وی اضافه کرد: در بقیه مسابقات داوران اشتباه تاثیرگذاری در نتیجه بازی نداشتند. در روزهای آینده باید فیلم بازیها را بازبینی کنیم و اگر مسئله ای در بازیها دیدم، مطمئنا آن را اعلام خواهیم کرد.

رئیس کمیته داوران گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا روز اول سپتامبر برابر با 10 شهریور را به نام روز داور نامگذاری نموده است، جا دارد این روز را به داوران و یاری داوران فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان کشور تبریک بگویم. معتقدم باید از این قشر زحمت کش حمایت کرد و شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که شاهد برگزاری مسابقات به بهترین نحو آن هم با قضاوت مطلوب داوران باشیم. همانطور که اشتباهات آنها را اعلام می کنیم باید به عملکرد مناسب شان در مسابقات نیز اشاره گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 14

به "تایید اشتباه داور بازی ذوب آهن و پدیده توسط رئیس کمیته داوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید اشتباه داور بازی ذوب آهن و پدیده توسط رئیس کمیته داوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید