بیرانوند: تیم های قوی تر از کاشیما را هم در آزادی برده ایم

به گزارش تایمر سرگرمی، ما نمی خواهیم شانس بزرگ مان در تهران را از دست بدهیم. برای قهرمانی خواهیم جنگید و مطمئنم با کوشش مان نتیجه خوبی به دست خواهد آمد.

بیرانوند: تیم های قوی تر از کاشیما را هم در آزادی برده ایم

به گزارش خبرنگاران ، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس خیلی امیدوار است که تیمش در بازی برگشت با کاشیما جبران مافات کند و قهرمان گردد. علیرضا بیرانوند درباره شکست پرسپولیس در ژاپن به سایت ای اف سی گفته: ما بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و یکی دو موقعیت خیلی خوبی را برای گلزنی خلق کردیم که متاسفانه به گل تبدیل نشدند. در نیمه دوم تمرکزمان را ازدست دادیم و دو گل را دریافت کردیم. این تمام چیزی است که رخ داد و دیگر کاری از دست مان بر نمی آمد. حالا باید خودمان را برای بازی برگشت آماده کنیم.

او سپس امیدهایش را به زبان آورده: امیدمان را از دست نداده ایم. کاشیما در تهران بازی سختی خواهد داشت. ما نمی خواهیم شانس بزرگ مان در تهران را از دست بدهیم. برای قهرمانی خواهیم جنگید و مطمئنم با کوشش مان نتیجه خوبی به دست خواهد آمد. قول می دهیم طرفداران مان بعد از بازی برگشت ناراحت به خانه نروند. ما قبلا تیم های قوی تر از کاشیما را هم برده ایم و امیدوارم این بار هم برنده باشیم.

2 – 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 71

به "بیرانوند: تیم های قوی تر از کاشیما را هم در آزادی برده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: تیم های قوی تر از کاشیما را هم در آزادی برده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید