بدترین کریسمس منچستریونایتد در 30 سال اخیر، دست و دلبازی مردان سولسشایر مقابل بی ادعای لیگ برتر

به گزارش تایمر سرگرمی، آمار ثبت شده در کارنامه این فصل تیم فوتبال منچستریونایتد نشان می دهد که این تیم بدترین کریسمس خود را از نظر کسب نتیجه طی سه دهه اخیر تجربه می نماید.

بدترین کریسمس منچستریونایتد در 30 سال اخیر، دست و دلبازی مردان سولسشایر مقابل بی ادعای لیگ برتر

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان انگلیس، تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی به استقبال کریسمس می رود که بدترین رکورد کسب امتیازی در این مقطع از فصل را طی 30 سال اخیر به ثبت رسانده است.

شیاطین سرخ در فصل 20-2019 لیگ برتر انگلیس، در 18 بازی خود تنها 25 امتیاز گرفته اند و در رده هشتم جدول قرار دارند. این در حالی است که آنها ضعیف ترین آمار قبلی شان در کریسمس به سال 1989 برمی شود که تنها 22 امتیاز گرفتند و در رده دوازدهم قرار داشتند.

نکته مهم دیگر درباره عملکرد و آمار این فصل من یونایتد مقابل شیاطین سرخ این است که آنها در بازی های شان مقابل تیم های غیرمدعی لیگ برتر بهتر از شش قدرت برتر جزیره نتیجه گرفته اند.

من یونایتد در این فصل مقابل تیم های مدعی لیگ برتر (شامل منچسترسیتی، چلسی، لیورپول، تاتنهام و آرسنال) پنج بازی انجام داده اند که سه بازی را برده اند و دو بازی دیگر را مساوی نموده اند. این در حالی است که آنها در 13 بازی شان مقابل تیم های کوچک تر لیگ که انتظار می رفت راحت تر نتیجه بگیرند، تنها سه بار برده اند و در مابقی بازی ها پنج بار مساوی نموده اند و پنج بار هم شکست خورده اند. به این ترتیب ضریب موفقیت منچستریونایتد برای کسب پیروزی مقابل مدعیان 60 درصد و ضریب امتیازی گیری آنها 2.20 امتیاز در هر بازی بوده است. این آمار مقابل سایر تیم های لیگ برتر 33 درصد و 1.39 امتیاز به ازای هر بازی بوده است.

اتفاقی که کام شیاطین سرخ را تلخ تر می نماید، شکست اخیر آنها مقابل واتفورد در ابتدای هفته منتهی به کریسمس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 588

به "بدترین کریسمس منچستریونایتد در 30 سال اخیر، دست و دلبازی مردان سولسشایر مقابل بی ادعای لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین کریسمس منچستریونایتد در 30 سال اخیر، دست و دلبازی مردان سولسشایر مقابل بی ادعای لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید