باقری: بالای سر مدیران پرسپولیس کسی نیست که به آنها تشر بزند؟، خلیل زاده قبل از اقدام من با الریان تمام کرده بود

به گزارش تایمر سرگرمی، مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اتفاقات اخیر در این باشگاه گفت: نمی دانم بالای سر مدیران پرسپولیس چه کسانی هستند تا حداقل تشری به آنها بزنند.

باقری: بالای سر مدیران پرسپولیس کسی نیست که به آنها تشر بزند؟، خلیل زاده قبل از اقدام من با الریان تمام کرده بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس این روزها اسیر حواشی زیادی شده و همین موضوع شکاف زیادی بین مدیریت این باشگاه با بازیکنان و اعضای کادرفنی و حتی هواداران ایجاد کرده است.

جدایی شجاع خلیل زاده و پیوستن او به تیم الریان قطر که به ادعای رسانه های قطری رسمیت پیدا کرده، یکی از بدترین اتفاقاتی بود که می توانست برای فینالیست لیگ قهرمانان پیش بیاید. در این میان برخی از هواداران پرسپولیس مدیریت این باشگاه را مقصر این جدایی می دانند و برخی دیگر اعتقاد دارند خود شجاع تمایلی به ماندن نداشت و به خاطر شرایط اقتصادی بهتر راهی قطر شد.

کریم باقری پیش تر قولی به هواداران پرسپولیس مبنی بر ماندن خلیل زاده داده بود که به هر دلیل عملی نشد. خبرنگار خبرنگاران در این باره و سایر اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس گفت وگویی با باقری انجام داده است.

خبرنگاران: برخلاف انتظار هواداران پرسپولیس، شجاع خلیل زاده این تیم را ترک کرد!

بله، به هر حال طبیعی است که وقتی یک بازیکن خوب تیم جدا می گردد هواداران ناراحت شده و عکس العمل هایی هم نشان می دهند، چون دوست ندارند این اتفاق رخ دهد. شجاع به عنوان یک بازیکن حرفه ای تصمیم گرفت در این مقطع سخت اقتصادی به پیشنهاد خوبی که به دستش رسیده بود، پاسخ مثبت دهد. به جز اینکه برای این بازیکن آرزوی موفقیت کنیم، نمی توانیم چیزی بگوییم. این طبیعت فوتبال است که بازیکنان وقتی پیشنهاد خیلی خوبی به دست شان می رسد تصمیم می گیرند به آن جواب مثبت دهند. هواداران هم علاقه دارند بازیکنان خوب همیشه در تیم شان بمانند که این امر شدنی نیست.

خبرنگاران: در حال حاضر همه به دنبال مقصر جدایی خلیل زاده هستند. به نظرتان کسی مقصر هست؟

قبل از سفر تیم به قطر، شجاع به باشگاه رفته و یکسری صحبت هایی را با باشگاه انجام داده بود، اما گویا او را تحویل نگرفته بودند. بعد از این قضیه گفتم هر کمکی در این زمینه از دستم بر بیاید بعد از بازگشت تیم ملی از ازبکستان انجام خواهم داد. سر قولم به هواداران ماندم و وقتی تیم ملی برگشت با شجاع تماس گرفتم و گفتم آماده ای برویم باشگاه برای مذاکره؟ او گفت؛ من قراردادم را یکطرفه فسخ و با یک تیم قطری توافق کرده ام.

چند دقیقه با خلیل زاده حرف زدم، اما متوجه شدم قبل از اینکه من بخواهم کاری کنم تصمیمش را گرفته و اقدامات لازم را هم انجام داده است. در واقع او در همان مقطع کارهای لازم برای انتقال به تیم قطری (الریان) را انجام داده بود. از اینکه چطور شجاع قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده بود، واقعاً خبر ندارم. با این حال چند روز بعد از این قضیه من در رسانه ها دیدم که بحث رفتنش به قطر منتفی شده است و دوباره زنگ زدم به شجاع که با هم به باشگاه برویم. این بار شجاع گفت که خودش با باشگاه مذاکرات خوبی داشته است و احتمالاً می ماند.

گویا در این دو سه روز اخیر هم اتفاقات جدیدی رخ داد و این بار خلیل زاده راهی قطر شد و الان هم شنیدم که با تیم جدیدش قرارداد بسته است. برای او آرزوی موفقیت دارم.

خبرنگاران: به همین دلیل کلیپی از مهدی رسول پناه در فضای مجازی پخش شده که حرف های تندی علیه شجاع خلیل زاده می زند.

بله کلیپ را دیدم. متأسفانه چنین اتفاقاتی جز اینکه برای تیم حاشیه درست کند، نتیجه دیگری ندارد. بهتر است هر مسئله ای که در تیم و باشگاه وجود دارد در همین خانواده پرسپولیس بماند و به این شکل در فضای مجازی پخش نگردد. واقعاً نمی دانم چرا رسول پناه این حرف ها را زده و باید بگویم صحبت هایش جالب نبود و حواشی زیادی برای پرسپولیس ایجاد کرد. بهتر است سرپرست باشگاه هر چه زودتر این اتفاقات را جمع و جور کند، چرا که در این چند روزه اتفاقات خوبی برای باشگاه رقم نزده است.

خبرنگاران: به نظر می آید اتحادی که پیش از این در پرسپولیس وجود داشت مانند قبل نیست و تیم یکدلی قبل را ندارد.

ما در داخل تیم همان اتحاد و یکدلی که در قطر و قبل از آن داشتیم را همچنان داریم. در این مورد کوچکترین تردیدی نداشته باشید. همه ما مثل قبل همه تلاش مان را برای موفقیت و سربلندی پرسپولیس انجام می دهیم. روز گذشته (پنجشنبه) من و آقا یحیی به بچه ها گفتیم که به حواشی بیرون کاری نداشته باشید و فقط روی تمرینات و بازی های پیش رو تمرکز کنید. هواداران هم خیال شان راحت باشد که بازیکنان و کادر فنی همه هم و غم شان موفقیت و سربلندی تیم است. شجاع رفته است و باید با این مسئله کنار آمد. ان شاءالله که بتوانیم جایگزینی خوب برای او در تیم پیدا کنیم. از هواداران درخواست دارم که فقط به حمایت از تیم پرداخته و کاری به حواشی نداشته باشند. برای همه ما مهم موفقیت پرسپولیس است.

خبرنگاران: فکر نمی کنید جدایی خلیل زاده در این مقطع که پنجره نقل وانتقالات بسته است به پرسپولیس ضربه می زند؟

شجاع، ترابی، علیپور و بیرانوند که به تازگی از پرسپولیس رفتند جزو بازیکنان خیلی خوب تیم بودند و زحمات زیادی برای تیم کشیدند. باید قدردان آنها باشیم، چون موفقیت های خوبی را برای پرسپولیس رقم زدند و نباید چون رفته اند از آنها دلخور باشیم و خدای نا کرده بی احترامی به این نفرات گردد.

تأکید می کنم حق هر بازیکنی است که به پیشنهاد خوب رسیده جواب مثبت دهد. در همه جای جهان بازیکنان جابه جا می شوند و هواداران تیم ها هم برای مقطعی عصبانی و ناراحت می شوند. این مسئله فقط مختص پرسپولیس نیست. آنچه اهمیت دارد این است که پرسپولیس به جهت خوب خودش ادامه دهد و جدایی بازیکنی باعث نگردد از جهت خوب مان خارج شویم. کمتر از دو ماه دیگر باید یک فینال بزرگ را برگزار کنیم و از حالا نیاز به حمایت هواداران و دوری از حواشی داریم. خیلی از بازیکنان آمدند و رفتند، اما پرسپولیس بزرگ ماند.

خبرنگاران: فکر می کنید برای جانشینی شجاع غیر از سیدجلال، بازیکن دیگری در تیم هست؟

متأسفانه پنجره نقل وانتقالات باشگاه بسته است و امیدوارم باشگاه با پرداخت بدهی ها این پنجره را باز کند تا بتوانیم بازیکن جدید جذب کنیم در غیر این صورت باید از داشته های مان بهره ببریم. شرایطی است که پیش آمده است و چاره ای هم نیست.

خبرنگاران: بحثی که الان وجود دارد این است که چرا بازیکنان پرسپولیس این قدر راحت فسخ قرارداد کرده و راهی فوتبال قطر می شوند در حالی که این باشگاه می توانست از این انتقال ها سود زیادی ببرد.

بله، متأسفانه این مسئله برای باشگاه مشکل ساز شده است و دلیل آن هم برمی گردد به مدیریت بدی که در مورد قراردادها از جانب مدیران پرسپولیس در این چند ساله صورت گرفته است. از طرفی مدیریت باشگاه باید بداند چه بندهایی در قرارداد وجود دارد و باشگاه به آن عمل کند تا بازیکن به خودش اجازه ندهد به خاطر چند درصد عدم دریافتی قراردادش را یکطرفه فسخ کند. این مشکل بزرگی است که در پرسپولیس وجود دارد و ترابی و شجاع خیلی راحت توانستند قراردادشان را فسخ کنند.

خبرنگاران: با رفتن خلیل زاده به نظر می رسد باید باشگاه محمد انصاری را حفظ کند، چرا که پنجره نقل وانتقالات بسته است و اجازه جذب بازیکن ندارید.

در این مورد نظر یحیی گل محمدی شرط است. باید ببینیم در روزهای آینده چه پیش خواهد آمد. آنچه مشخص است انصاری به خاطر مصدومیتی که دچار آن شده است، تا چند ماه دیگر می تواند بازی کند.

خبرنگاران: گویا موضوع بشار رسن هم هنوز حل نشده و ممکن است او هم جدا گردد!

بشار با باشگاه قرارداد دارد و به او اعلام شده است که باید بماند. درست است که پیشنهاد خوبی دارد، اما چون با باشگاه قرارداد دارد باید تابع باشد. اگر قرار باشد بشار هم جدا گردد جداً به مشکل خواهیم خورد. الان ما باید با تیم کامل تمرین کنیم، اما متأسفانه تکلیف رادوشویچ، نادری و بشار مشخص نیست و مدیریت باشگاه باید هر چه زودتر شرایط را برای حضور آنها در تمرینات فراهم کند.

خبرنگاران: در چند هفته اخیر شکاف عجیبی بین مدیریت باشگاه و کادر فنی پرسپولیس به وجود آمده است!

متأسفانه بعد از بازگشت تیم از قطر، باشگاه اتفاقات خوبی را رقم نزده است. نمی دانم بالای سر مدیران باشگاه پرسپولیس چه کسانی هستند تا حداقل تشری به آنها بزنند اما انگار نه انگار ... .

خبرنگاران: موضوع اختلاف بین شما و برخی پیشکسوتان از جمله مهرداد میناوند چیست که در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است؟

من چرا باید با کسی اختلاف داشته باشم؟

خبرنگاران: اما میناوند شما را آنفالو کرده بود!

خب آنفالو کند؛ که چی؟! مگر زمانی که فالو کرده بود اتفاقی رخ داد که حالا آنفالو کرده است اتفاقی بیفتد؟! با این اتفاق من حالم بد می گردد یا خوب؟ می میرم یا زنده می شوم؟ واقعاً چه اتفاقی می افتد که اهمیت داشته باشد؟! اتفاقاً چند روز پیش میناوند را دیدم و توضیحاتی در مورد کارش داد و من هم گفتم؛ حالا تو من را چه فالو کنی و چه آنفالو، چه اهمیتی دارد؟!

خبرنگاران: دلیل اختلاف به وجود آمده بین گل محمدی و پیروانی چیست؟

ما هر روز دو سه ساعت کنار هم هستیم و هیچ اختلافی بین یحیی و افشین نمی بینم. متأسفانه این چیزهایی است که در فضای مجازی به آن دامن می زنند تا برای پرسپولیس حاشیه درست کنند. بهتر است هواداران به این مسائل توجه نکرده و تیم را حمایت کنند تا بتوانیم هر چه زودتر و بهتر خود را آماده بازی های سختی که در پیش داریم، کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1245

به "باقری: بالای سر مدیران پرسپولیس کسی نیست که به آنها تشر بزند؟، خلیل زاده قبل از اقدام من با الریان تمام کرده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: بالای سر مدیران پرسپولیس کسی نیست که به آنها تشر بزند؟، خلیل زاده قبل از اقدام من با الریان تمام کرده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید