انتظاری: می توانیم از استقلال امتیاز بگیریم، از تارتار و مجتبی حسینی تشکر می کنم

به گزارش تایمر سرگرمی، هافبک دفاعی تیم فوتبال طرفدار معتقد است که آنها در هفته اول لیگ برتر می توانند از استقلال امتیاز بگیرند.

انتظاری: می توانیم از استقلال امتیاز بگیریم، از تارتار و مجتبی حسینی تشکر می کنم

نیما انتظاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شرایط تیم طرفدار را مطلوب خواند و گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و تغییرات مالکیتی هم نسبت به فصل گذشته انجام شد و باشگاه ساختار جدیدی پیدا نموده است. ما بازی های تدارکاتی خوبی هم انجام دادیم و خودمان را آماده می کنیم تا فصل را آغاز کنیم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال طرفدار در ادامه در خصوص انتخاب این تیم خاطر نشان کرد: فکر می کنم انتخاب خوبی انجام دادم و یکسری از فاکتورها را در نظر گرفتم. همین جا باید از مهدی تارتار و سیدمجتبی حسینی تشکر کنم که به من لطف داشتند و پیشنهاد دادند. امیدوارم که یک روز با آنها دوباره کار کنم. مطمئناً تمام هدفم این خواهد بود که جواب اعتماد کادر فنی تیم طرفدار را بدهم و برترین عملکرد را داشته باشم.

وی درباره تقابل با استقلال تهران در هفته اول مسابقات لیگ برتر توضیح داد: ما این قرعه را به فال نیک می گیریم و انگیزه زیادی داریم تا در همین هفته اول خودمان را نشان بدهیم. معمولاً تیم های مدعی در هفته های ابتدایی سر و شکل کاملی ندارند و هر چه زمان بگذرد آنها سخت تر امتیاز از دست می دهند. من معتقدم که می توانیم در هفته اول از استقلال امتیاز بگیریم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1824

به "انتظاری: می توانیم از استقلال امتیاز بگیریم، از تارتار و مجتبی حسینی تشکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظاری: می توانیم از استقلال امتیاز بگیریم، از تارتار و مجتبی حسینی تشکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید