امکان افزایش تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا در روسیه

به گزارش تایمر سرگرمی، در پی تأیید یک مورد آلودگی به کروناویروس در مسکو، اقدامات محدود کننده در پایتخت روسیه اجرا شده و متخصصان معتقدند ، جلوگیری از ورود ویروس به کشور غیرممکن است و تعداد موارد مبتلایان می تواند بیشتر از اطلاعات رسمی باشد.

امکان افزایش تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو، امروز نوشت: روز گذشته، 2 مارس (12 اسفند ماه) سرویس خدمات فدرال تأمین حمایت از حقوق مصرف کنندگان و رفاه انسانی روسیه پیدا شدن یک مورد آلودگی جدید به کرونا ویروس در مسکو را مورد تأیید قرار داد.

روز دوشنبه رسانه های گروهی گزارش دادند که یکی از کارکنان اتحادیه فوتبال روسیه که به تازگی از ایتالیا بازگشته ، به ویروس کرونای جدید آلوده شده است. ساعتی بعد تأییدیه ای از سوی این اتحادیه منتشر شد که آلودگی یکی از بازکنان باشگاه فوتبال آماتور مگاموژیکی به نام دیوید بروف تایید شده است.

در حال حاضر، بستگان بیمار ، دوستانی که با آنها در ارتباط نزدیک بوده و همچنین تمامی مسافران هواپیمایی که این شخص به مسکو پرواز نموده، که آدینهً حدود 100 نفر هستند، قرنطینه شده ا ند.

در پی این اتفاق، مقامات پایتخت اقدامات محدود کننده جدی را در سطح شهر انجام دادند- از جمله آغاز دما سنجی بدن بچه ها در مدارس مسکو ، ممنوعیت انتقال از کلاسی به کلاس دیگر و متوقف شدن کلاس های شنا در استخرها. همچنین به کارفرمایان نیز توصیه شده تا شرایط کارکنان موسسات خود را با دقت زیر نظر بگیرند.

الکساندر لوکاشیف مدیر موسسه انگل شناسی پزشکی و بیماری های گرمسیری دانشگاه سچنسکی روسیه معتقد است که مورد جدید عفونت COVID-19 شرایط اپیدمیکی کشور را تغییر نمی دهد. ولی به گفته وی، مسلماً جلوگیری از ورود ویروس کرونا به روسیه غیرممکن است ، ولی مسئولان برای کاهش خطرات اقدامات لازم را انجام داده اند.

به گفته وی، در عین حال ، شرایط کنونی در ایتالیا و ایالات متحده نشان می دهد که همواره شناسایی نخستین موارد انتقال کروناویروس در داخل کشور امکان پذیر نیست.

این متخصص یادآور شده است که این ویروس بطور خاص مسری است و مدت زمان زیادی ممکن است ظاهر نشود ، بنابراین این احتمال وجود دارد که تعداد موارد ابتلا به این بیماری در حال حاضر بیشتر از اطلاعات رسمی اعلام شده باشد.

به همین دلیل مقامات شورای فدراسیون روسیه بر این عقیده هستند که اقدامات محدودکننده به اجرا گذاشته شده در پایتخت، کاملاً قابل توجیه است و زمان آن رسیده تا چنین اقداماتی در سایر مناطق کشور نیز مورد اجرا گذاشته شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 835

به "امکان افزایش تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان افزایش تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید