الحاق بیش از 500 خودروی فوق سنگین به نیروی زمینی ارتش

به گزارش تایمر سرگرمی، معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش گفت: امروز بیش از 500 خودروی فوق سنگین تانکبر تاکتیکی ملحق به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ملحق شدند.

الحاق بیش از 500 خودروی فوق سنگین به نیروی زمینی ارتش

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، در مراسمی که امروز (چهارشنبه) با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش (نزاجا) و جمعی از فرماندهان نظامی در پادگان شهید مدافع حرم یداللهی منفرد برگزار گشت، بیش از 500 خودروی فوق سنگین تانک بر تاکتیکی به ناوگان تحرک نزاجا ملحق شد.

این خودرو ها توسط معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش بازتولید و به ناوگان تحرک و ترابری این نیرو ملحق شدند.

امیر حسن علیپور معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت و گفت: در حوزه خودرو های فوق سنگین تانکر با مشکلاتی روبرو بودیم. خودرو هایی که امروز بازتولید و به ناوگان نزاجا ملحق شدند، آهن قراضه ای بیش نبودند، اما با همفکری با کارشناسان اهل فن تصمیم گرفتیم که اسم آهن قراضه ها را بازتولید و به ناوگان فوق سنگین خودالحاقکنیم.

وی افزود: امروز شاهد الحاق تانکبر هایی هستیم که قادرند دو تانک را بصورت همزمان حمل کنند که این موضوع شگفت انگیز است.

معاون آماد و پشتیبانی نزاجا در پایان اظهار داشت: امروز بیش از 500 خودروی فوق سنگین تانکبر تاکتیکی ملحق به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ملحق شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1254

به "الحاق بیش از 500 خودروی فوق سنگین به نیروی زمینی ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الحاق بیش از 500 خودروی فوق سنگین به نیروی زمینی ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید