افزایش 30درصدی سهم مرکزی از تسهیلات رونق فراوری نسبت به سال96

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سید علی آقازاده روز چهارشنبه در نشست کارگروه رونق فراوری واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان مرکزی در اراک گفت: سال جاری 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق فراوری به واحدهای صنعتی و فراوریی کوچک و متوسط استان مرکزی اختصاص می یابد.

افزایش 30درصدی سهم مرکزی از تسهیلات رونق فراوری نسبت به سال96

وی افزود: سال گذشته این میزان 9 هزار میلیارد ریال بوده است و سال جاری با افزایش نسبت به مدت مشابه قبل روبرو است، اما پاسخگوی احتیاج تمام متقاضیان دریافت تسهیلات نیست.

استاندار مرکزی بیان نمود: با توجه به این مساله تلاشی صورت پذیرد تا تسهیلات در نظر گرفته گردیده برای استان که سال جاری 12 هزار میلیارد ریال است تا انتها سال تخصیص یابد و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

آقازاده خاطرنشان ساخت: در این رابطه بایستی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، جهاد کشاورزی استان مرکزی و همچنین میراث فرهنگی و گردشگری پیگیری لازم را برای تسهیل و تسریع این امر در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: همچنین می طلبد که بانک های عامل هر چه سریعتر تسهیلات اختصاص یافته را دریافت و با تسریع و تسهیل کار آن را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

استاندار مرکزی افزود: دولت سال جاری باید بیش از یک میلیون فرصت شغلی پایدار ایجاد کند که البته با توجه به شرایط اقتصادی موجود، تعدیل نیرو نیز در بخشی از واحدهای صنعتی و فراوریی وجود دارد، بنابراین همه دستگاه های مسئول در امر تسهیلات رونق فراوری و همچنین بانک ها باید با اعطای به موقع تسهیلات و تسریع روند کار زمینه اشتغال زایی را فراهم نمایند تا در راستای حل مسائل اقتصادی قدم موثر برداریم.

آقازاده خاطرنشان ساخت: برای اینکه دستگاه ها و بانک های عامل در پرداخت تسهیلات رونق فراوری عملکرد مطلوبی داشته باشند در این زمینه عملکرد ها آنالیز و ارزیابی می گردد و اگر عملکرد بانک یا دستگاهی قابل قبول نباشد مورد آنالیز قرار می گیرد بنابراین می طلبد که با همکاری و همراهی حرکت کنیم و زمینه فعال شدن واحدهای فراوریی کوچک و متوسط و رونق آنها را مهیا سازیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 26

به "افزایش 30درصدی سهم مرکزی از تسهیلات رونق فراوری نسبت به سال96" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 30درصدی سهم مرکزی از تسهیلات رونق فراوری نسبت به سال96"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید