افزایش اعتبار استفاده از خدمات آزمایشگاهی برای نخبگان

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری در راستای حمایت از برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان، مبلغ اعتبار تخصیص یافته برای دریافت خدمات آزمایشگاهی هر دانشجوی برگزیده سال تحصیلی 98-97، را از 15 میلیون به 20 میلیون ریال افزایش داد.

افزایش اعتبار استفاده از خدمات آزمایشگاهی برای نخبگان

یک هزار و 564 نفر دانشجوی برگزیده بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی 98-97 می توانند تا سقف 20 میلیون ریال هزینه خدمات آزمایشگاهی مورد احتیاج خود را از محل این اعتبار، دریافت نمایند. برای آن دسته از مشمولان این یارانه که بیش از 15 میلیون ریال اعتبار دریافت نموده اند نیز این سقف افزایش یافته است و این افراد می توانند تا 5 میلیون ریال دیگر نیز یارانه دریافت نمایند.

647 نفر از برگزیدگان سال های تحصیلی 94 تا 96 از این خدمات استفاده نموده اند. همچنین 159 نفر از برگزیدگان نخبه سال تحصیلی 97-96 و160 نفر از برگزیدگان سال 98-97 نیز تا کنون یارانه خدمات آزمایشگاهی را از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی، دریافت نموده اند. مجموع یارانه ارائه شده به دانشجویان در این سالهای تحصیلی بیش از 15 میلیارد ریال است.

دانشجویان برگزیده بنیاد ملی نخبگان در سال 98-97، می توانند با مراجعه به باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی و انتخاب طرح ویژه نخبگان 97-98، از مزایای این طرح برخوردار شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 191

به "افزایش اعتبار استفاده از خدمات آزمایشگاهی برای نخبگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش اعتبار استفاده از خدمات آزمایشگاهی برای نخبگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید