استقلال و بازهم خطر حذف از آسیا! ، این بار بدهی مالیاتی سه کاپیتان سابق معضل شد

به گزارش تایمر سرگرمی، جواد نکونام، آرش برهانی و مهدی رحمتی، سه کاپیتان سابق استقلال بودند که این باشگاه خبر از توافق و حل مشکل با آن ها را داد، اما هنوز بدهی مالیاتی آن ها پرداخت نشده تا این سه بازیکن مسائل زیادی داشته باشند.

استقلال و بازهم خطر حذف از آسیا! ، این بار بدهی مالیاتی سه کاپیتان سابق معضل شد

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد مدارک استقلال و تراکتور را با وسواس بیشتری آنالیز کند و این در حالی است که در خصوص صدور پرونده حرفه ای باشگاه استقلال ابهامی بزرگ وجود دارد.

جواد نکونام، آرش برهانی و مهدی رحمتی، سه کاپیتان سابق استقلال بودند که این باشگاه خبر از توافق و حل مشکل با آنها را داد اما هنوز بدهی مالیاتی آنها پرداخت نشده تا این سه بازیکن مسائل زیادی داشته باشند. موضوع مهم اینجاست که استقلالی ها بی آنکه این دو پرونده را به پایان برسانند از فدراسیون فوتبال مجوز های لازم را دریافت کردند و حالا ممکن است در آنالیز دوباره AFC این موضوع برای آبی ها به دردسر بزرگی تبدیل گردد.

در صورتی که این بازیکنان به AFC اطلاع دهند که مالیات آنها تسویه نشده است، کنفدراسیون فوتبال آسیا پرونده تخلفات فدراسیون و استقلال را به کمیته انضباطی خود فرستاده و جرایم و محرومیت در انتظار آنها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 576

به "استقلال و بازهم خطر حذف از آسیا! ، این بار بدهی مالیاتی سه کاپیتان سابق معضل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و بازهم خطر حذف از آسیا! ، این بار بدهی مالیاتی سه کاپیتان سابق معضل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید