استفاده از ماسک در تاکسی اجباری نیست ، کاهش ابتلای تاکسیرانان پایتخت به کرونا

به گزارش تایمر سرگرمی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه استفاده از ماسک در تاکسی ها اجباری نیست، گفت: طی دو هفته آینده بیش از 15 هزار تاکسی مجهز به فضای جداکننده راننده و مسافر می شوند.

استفاده از ماسک در تاکسی اجباری نیست ، کاهش ابتلای تاکسیرانان پایتخت به کرونا

به گزارش خبرنگاران، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در مصاحبه با فارس در پاسخ به این پرسش که آیا استفاده از ماسک در تاکسی های تهران از فردا (شنبه) اجباری است؟ گفت: در این زمینه هیچ دستورالعمل و پروتکلی از سوی ستاد مقابله با کرونا ابلاغ نشده است بنابر این استفاده از ماسک در تاکسی ها اجباری نیست.

وی با اشاره به اینکه البته بهتر است شهروندان حتما هنگام استفاده از تاکسی از ماسک استفاده نمایند گفت: تا دو هفته آینده بیش از 15 هزار تاکسی در پایتخت مجهز به فضای جدانماینده مسافر و راننده می گردد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران بیان داشت: پیش از این نیز تعداد زیادی تاکسی مجهز به این فضاهای جدانماینده شده بود که با افزایش ظرفیت فراوری کاورهای جدانماینده سرعت تهیه و نصب فضای جدانماینده بیشتر می گردد.

قنادان گفت: خوشبختانه اخیرا آمار تاکسیرانان مبتلا به کرونا افزایش چندانی نیافته است و 80 درصد رانندگانی که در اثر کرونا فوت شده و یا به طور کلی درگیر این بیماری شده اند در بازه زمانی اوایل اسفند بوده است و 15 درصد این آمار مربوط به نیمه اول فروردین و 5 درصد مربوط به نیمه دوم فروردین است.

وی گفت: این آمار نشان می دهد اجرای فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی ها و سوار شدن تنها دو مسافر در جایگاه عقب همچنین ارائه آموزش ها به تاکسیرانان و جدیت در ضدعفونی تاکسی ها نتایج بسیار خوبی داشته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 985

به "استفاده از ماسک در تاکسی اجباری نیست ، کاهش ابتلای تاکسیرانان پایتخت به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ماسک در تاکسی اجباری نیست ، کاهش ابتلای تاکسیرانان پایتخت به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید