احدی: بوکسورها شرایط فنی خوبی ندارند و بضاعت ما همین است، قهرمانی آسیا را یک تورنمنت آماده سازی برای حضور در مسابقات جهانی می دانیم

به گزارش تایمر سرگرمی، اکبر احدی، سرمربی تیم ملی بوکس گفت: متاسفانه بضاعت بوکس ما همین است و بوکسورهای شرایط فنی خوبی ندارند.

احدی: بوکسورها شرایط فنی خوبی ندارند و بضاعت ما همین است، قهرمانی آسیا را یک تورنمنت آماده سازی برای حضور در مسابقات جهانی می دانیم

اکبر احدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد برگزاری رقابت های درون اردویی تیم ملی بوکس گفت: بعد از مسابقات قهرمانی کشور از 5 دی ماه تمرینات خود را شروع کردیم اما متاسفانه بضاعت بوکس ما همین است و بوکسورها از لحاظ فنی شرایط خوبی ندارند. در این اردو نیز بیشتر روی آمادگی جسمانی نفرات کار کردیم و درصد کمی توانستیم روی نقاط ضعف تکنیکی بوکسورها را رفع کنیم.

وی توضیح داد: در مسابقات درون اردویی نیز به خاطر خستگی و شرایط بدنی، بوکسورها نتوانستند خواسته های ما را برآورده نمایند. البته ما از این موضوع اگاه بودیم و امیدوارم در مراحل بعدی نقاط ضعفی را رفع کنیم. البته این موضوع نیز با دو یا سه ماه قابل رفع شدن نیست و بوکسورهای ما در طی سال ها با این نقاط ضعف بار آمدند.

سرمربی تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که با طی شدن مراحل آماده سازی می توان به رشد تکنیکی و تاکتیکی بوکسورها امیدوار بود، گفت: با توجه به شناختی که روی یکی از بوکسورهای رده سنی جوانان داشتم این بازیکن را به اردوی تیم ملی اضافه کردم و در حال حاضر بوکسور تیم ملی را شکست می دهد. این نشان می دهد جوانان ما خیلی پتانسیل بیشتر و بهتری نسبت به بوکسورهای رده سنی بزرگسالان دارند.

احدی در مورد تعداد بوکسورهای حاضر در اردوی تیم ملی مطرح نمود: بعد از مسابقات درون اردویی تعداد نفرات را از 45 نفر به 24 نفر رساندیم و سعی می کنیم با این تعداد بوکسور به پیش برویم و در هر وزن حداقل دو بوکسور داشته باشیم.

وی در مورد نفرات اعزامی به مسابقات مجارستان گفت: نفراتی که در مسابقات قهرمانی کشور به مقام قهرمانی رسیدند به مسابقات مجارستان اعزام خواهند شد و اولویت با این نفرات بود تا در این رویداد حضور داشته باشند. اردوها و حضور در مسابقات در راه آماده سازی ما برای حضور در مسابقات بوکس قهرمانی دنیا در شهریورماه تدارک دیده شده است تا با رفع کردن نقاط ضعف برای مسابقات دنیای آماده شویم.

سرمربی تیم ملی بوکس در مورد جهت کسب سهمیه المپیک 2020 گفت: تا به حال هیچ برنامه و تاریخی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک به من اعلام نشده است، اما در صحبتی که با مدرس فدراسیون دنیای بوکس که برای برگزاری استاژ فنی در ایران حاضر شده داشتم، قرار شد برنامه مسابقات را به من اعلام کند. تنها چیزی که در حال حاضر به صورت قطعی می دانم، تاریخ مسابقات قهرمانی دنیا است و گفته می گردد مسابقات قهرمانی آسیا نیز در اواخر فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

احدی در مورد اینکه با توجه به زمان باقی مانده تا مسابقات قهرمانی آسیا شانس موفقیت در این مسابقات را خواهیم داشت، گفت: تا مسابقات قهرمانی آسیا سه مرحله اردو در پیش داریم که زمان کمی است و همین موضوع کار ما را سخت نموده است. ما مسابقات قهرمانی آسیا را به شکل یک تورنمنت در راه آماده سازی مسابقات دنیای می دانیم.

وی در مورد حضور ادام کوشیر، مدرس فدراسیون دنیای بوکس در ایران گفت: کوشیر یکی از بزرگترین مدرسان فدراسیون دنیای بوکس است و در گذشته در کلاس مربیان سه ستاره که من شرکت کردم با ایشان به عنوان مدرس آشنا شدم. در حال حاضر نیز با تمام وجود در کلاس های او شرکت می کنم و تنها در زمانی که کلاس ها با تمرینات تیم ملی تداخل داشته باشد با عذرخواهی از ایشان در تمرینات تیم ملی حاضر می شوم. بار فنی کلاس ها بسیار بالا است و قطعا یاری فنی زیادی این کلاس ها به مربیان پایه و حتی ملی ما می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 116

به "احدی: بوکسورها شرایط فنی خوبی ندارند و بضاعت ما همین است، قهرمانی آسیا را یک تورنمنت آماده سازی برای حضور در مسابقات جهانی می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احدی: بوکسورها شرایط فنی خوبی ندارند و بضاعت ما همین است، قهرمانی آسیا را یک تورنمنت آماده سازی برای حضور در مسابقات جهانی می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید