احتمال ابتلای دوباره بچه ها به کرونا کم است

به گزارش تایمر سرگرمی، تحقیقات جدید نشان می دهد بچه ها آنتی بادی کمتر و ضعیف تری نسبت به بزرگسالان در برابر ویروس کرونا دارند اما احتمال ابتلای مجدد آن ها کم است.

احتمال ابتلای دوباره بچه ها به کرونا کم است

به گزارش خبرنگاران از فارس، نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است، آنتی بادی ویروس کرونا در بچه ها نسبت به بزرگسالان کمتر رشد می کند اما با این حال، بچه ها در معرض ابتلای مجدد به ویروس نیستند.

محققان دانشگاه کلمبیا، پلاسمای غنی از سلول های ایمنی 79 کودک و بزرگسال را بررسی کردند که برای COVID-19 آزمایش داده بودند و جواب تستشان مثبت بود.

پژوهش ها نشان داد، بچه ها دارای میزان پایین تری از انواع آنتی بادی های ویروس هستند؛ محققان می گویند این به این دلیل است که بچه ها از ویروس کرونا قبل از اینکه به شرایط حاد برسد، نجات پیدا می کنند.

به گفته دانشمندان این تحقیق، علیرغم اینکه پاسخ ایمنی بچه ها ضعیف است، اما احتمالاً پایدار خواهد بود و از آنها در برابر آلودگی مجدد محافظت می کند.

دانشمندان دانشگاه کلمبیا بر این باورند که بچه ها در واقع در صورت ابتلا به کرونا به سرعت بهبود می یابند؛ این یافته ها ممکن است شواهدی بیولوژیکی باشد که نشان می دهد بچه ها برای مدت زمان کوتا ه تری نسبت به بزرگسالان برای انتقال ویروس به دیگران مسری هستند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1289

به "احتمال ابتلای دوباره بچه ها به کرونا کم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال ابتلای دوباره بچه ها به کرونا کم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید