آمارهای تکان دهنده از رشد فزاینده مبتلایان به کرونا در مناطق روستایی آمریکا

به گزارش تایمر سرگرمی، در حالی که ترامپ مدعی شده است که موارد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر آمریکا با کاهش روبرو شده است، یک سند فاش شده کاخ سفید نشانگر رشد چشمگیر مبتلایان به این ویروس در مناطق روستایی است.

آمارهای تکان دهنده از رشد فزاینده مبتلایان به کرونا در مناطق روستایی آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، گزارش فاش شده کاخ سفید حاکی است تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر ایالات متحده در حالی با افزایش چشمگیری روبرو شده است که دونالد ترامپ مدعی است تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش، ترامپ دوشنبه در یک کنفرانس خبری ادعا کرد: همان طور که می دانید، تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر مناطق آمریکا به سرعت رو به کاهش است. البته شاید یک استثنا وجود داشته باشد ولی در سراسر کشور تعداد موارد ابتلا به ویروس رو به کاهش است.

البته این مساله درست نیست. گرچه موارد ابتلا به ویروس کرونا در 14 ایالت با کاهش روبرو شده ولی در 9 ایالت نیز موارد ابتلا افزایش داشته است. کمبود شدید کیت های آزمایشی در 27 ایالت دیگر به علاوه واشنگتن و پرتوریکو نیز نشان می دهد که موارد ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت ها کمتر از آمارهای واقعی است.

ولی یک سند فاش شده کاخ سفید از سوی شبکه ان بی سی نشان می دهد بعضی از مناطق آمریکا به خصوص مناطق روستایی در تنسی و کانزاس با افزایش بیش از 1000 درصدی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا روبرو شده اند، آن هم در کمتر از یک هفته. سایر مناطق مثل میسوری، نبراسکا، مینه سوتا و ویسکانسین هم با رشد 400 درصدی تعداد مبتلایان به این ویروس روبرو هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1012

به "آمارهای تکان دهنده از رشد فزاینده مبتلایان به کرونا در مناطق روستایی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمارهای تکان دهنده از رشد فزاینده مبتلایان به کرونا در مناطق روستایی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید